تور باتومی نوروز 1403

تور باتومی ویژه فروردین 5 شب

5 شب
10,990,000 تومان
ایرلاین: وارش
1403/01/15
اطلاعات بیشتر
درباره تور باتومی نوروز 1403

تور باتومی نوروز 1403

باتومی یا باطوم شهری بندری بر کرانه دریای سیاه و در کشور گرجستان می باشد. بندر باتومی با داشتن حدود 140000نفر مرکز خودمختاری آجاریا در گرجستان محسوب می شود. در دوره رومی ها بندر تجاری مهمی بود که باتوسی خوانده می شد، باتوسی به معنای جای ژرف است و دلیل نام گذاری آن وجود آب های ژرف در این لنگرگاه بوده است.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور باتومی نوروز 1403 خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد
سفر با تور باتومی با وجود انواع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای گرجی لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور باتومی آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان باتومی نیز می باشد را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور باتومی نوروز 1403

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور باتومی در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری باتومی از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به باتومی سفر می کنید، در قیمت تور باتومی تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان باتومی از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور باتومی آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان باتومی ، تور لحظه آخری باتومی تور باتومی نوروز 1403، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور باتومی مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور باتومی نوروز 1403 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری باتومی ، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر باتومی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری باتومی یا تور ارزان باتومی ، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور باتومی همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی باتومی نوروز 1403

ازآثار و بناهای دیدنی باتومی می توان به قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، باغ گیاه شناسی، آکواریوم باتومی، پارک آبی در تور لحظه آخری باتومی نوروز 1403 نیز می توان اشاره کرد.

خرید در باتومی 

بطور کلی گردشگران تور باتومی دنبال مراکز خرید مدرن و مجلل نباید باشند. در بازارچه های سنتی شهر هر کالایی ممکن است پیدا شود. بازار اصلی و سنتی این شهر هم خوپا بازار نامیده می شود. باتومی مال،باتومی پلازا،هوپا بازار، آرت گالری از مراکز خرید باتومی هستند که در تور ارزان باتومی می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور باتومی نوروز 1403 می توانید در مراکز خرید باتومی تهیه کنید.

هتلهای باتومی

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور باتومی انواع هتل های 5 ستاره باتومی ، هتل های 4 ستاره باتومی ، هتل های 3 ستاره باتومی را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل شرایتون باتومی،هتل هیلتون باتومی،هتل رادیسون بلو باتومی،دیوان سوئیت باتومی،هتل لئوگرند باتومی، از هتل های 5 ستاره باتومی هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور باتومی نوروز 1403 می توانید انتخاب کنید.
از هتل های 4 ستاره باتومی که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل ورلد پلیس باتومی، هتل پیازا فور کالرز،ادمیرال هتل، هتل پیازا بوتیک اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری باتومی در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور باتومی به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره باتومی را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان باتومی می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل میریوسی، هتل مگزاربی باتومی،هتل اوراسیا،هتل رویال ونیزیا .

بهترین زمان سفر به باتومی

آوریل و می فصل بارانی باتومی به حساب می آید که بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در این زمان به این شهر سفر نکنند به همین دلیل در این ماه‌ها شهر خلوت و نسبتا ارزان می باشد. گردشگرانی که دوست دارند سفری آرام و به دور از هیاهو داشته باشند در این زمان به باتومی سفر می‌کنند.

ماه اکتبر آب و هوای باتومی نسبتا گرم و ملایم می باشد ولی برای شنا و تفریحات آبی مناسب نیست. برای کسانی که علاقمند به آب و هوای ملایم و تفریحات غیرآبی هستند این زمان فرصت مناسبی برای سفر به این شهر است.