درباره تور مشهد نوروز 1403

 تور مشهد نوروز 1403

شهر مشهد در شمال شرقی استان خراسان رضوی و مرکز استان خراسان رضوی می‌باشد. شهر مشهد به علت وجود بارگاه امام هشتم شیعیان (علی بن موسی الرضا)بعنوان پایتخت معنوی ایران محسوب می شود.در رتبه بندی شهرها در کشورمان، شهر مشهد بعد از تهران به علت موقعیت مذهبی، صنعتی، اقتصادی و جمعیتی در مکان دوم قرار گرفته و حتی می‌توان شهر مشهد را پایتخت اقتصادی و مرکز مبادلات میان قاره‌ای آسیای میانه نامید که دلیل آن نیز اعتبار فرا منطقه‌ای و عوامل مختلفی چون مسیر راه‌های تجاری و ارتباطی کشورهای آسیای میانه و افغانستان می‌باشد.در خدمت مسافران تور مشهد نوروز 1403 قرار دهد.

قیمت تور مشهد نوروز 1403

در وب سایت آژانس مسافرتی قصر شایان، پکیج های مختلف تور مشهد در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما، هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره با قیمت های مختلف قابل مشاهده است و مشتریان عزیز می توانند با توجه به بودجه خود از میان لیست، پکیج مناسب تور مشهد را انتخاب کنند.
از امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان به تور لحظه آخری مشهد می توان اشاره کرد، زیرا قیمت تور مشهد با توجه به فصل و زمانی که مسافران برای سفر به مشهد انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود. مسافرانی که به دنبال قیمت تور مشهد مناسب تر هستند نیز می توانند، تور ارزان مشهد را از لیست پکیج های ارائه شده انتخاب کرده و آن را رزرو کنند.

تور مشهد آژانس مسافرتی قصر شایان

پکیج های مختلف آژانس مسافرتی قصر شایان مانند تور ارزان مشهد، تور لحظه آخری مشهد ، تور مشهد نوروز 1402 که همراه با خدمات و امکانات عالی است، شرایط را برای خرید یا رزرو تور مشهد مناسب با بودجه شما، به بهترین نوع ممکن فراهم کرده است تا انتخاب و سفر بی دغدغه ای داشته باشید.
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور مشهد نوروز 1403 برای مشتریان عزیز امکانات کم نظیری مانند گشت شهری شهر، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و.. را قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری مشهد یا تور ارزان  مشهد ، سفری فراموش نشدنی و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور مشهد را تجربه کنید.

خرید در مشهد

مراکز خرید مشهد، به خاطر قیمت مناسب کالاها، همیشه یکی از جذابیت‌های این شهر زیارتی به حساب می آیند. برای همین بازارهای مشهد همیشه رونق داشتن و هر ساله به تعدادشون اضافه می‌شود. از مراکز خرید مشهد می توان به بازارهای قدیم مشهد ، مجتمع الماس شرق، مرکز خرید پروما، و مرکز خرید خورشید نیز اشاره کرد. در تور ارزان مشهد می توانید اقلام و سوغات مد نظرتان را با قیمت مناسب در این بازار ها تهیه کنید.

هتل های مشهد

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور مشهد انواع هتل های 5 ستاره مشهد ، هتل های 4 ستاره مشهد ، هتل های 3 ستاره مشهد را در وب سایت قرار داده تا مشتریان متناسب با بودجه و سلیقه خود هتل مد نظرشان را رزرو کنند.
هتل الماس 2 مشهد، هتل قصر طلایی مشهد، هتل پردیسان مشهد، هتل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که با امکانات و خدمات لوکس و عالی از مسافران استقبال می کنند که در تور مشهد نوروز 1403 میتوانید یکی از این هتل ها را انتخاب کنید.
از هتل های 4 ستاره مشهد می توان به هتل هتل الماس نوین مشهد، هتل کیانا مشهد ، هتل اترک مشهد در تور لحظه آخری مشهد اشاره کرد.اگر در سفر مشهد به دنبال قیمت تور مشهد باهتل با هزینه کمتری هستید؛ هتل میامی مشهد، هتل سهند مشهد، هتل پارمیدا مشهد، هتل کارن مشهد از هتل های 3 ستاره شهر مشهد در تور ارزان مشهد هستند. 

بهترین زمان سفر به مشهد

بهترین زمان سفر به مشهد از این نظر فصل بهار می باشد؛ چرا که در این فصل، مشهد از آب‌ و‌هوای دل‌انگیزی برخوردار می باشد. مشهد تابستان‌های گرم و خشکی دارد و در این فصل میزان مسافران به اوج خود می‌رسد. میزان متوسط دمای هوا در فصل تابستان در این شهر ۳۲ درجه سانتی‌گراد می باشد.
زمستان‌ هم از این نظر اصلا فصل مناسبی برای سفر به این شهر نیست؛ زیرا سرمای جانسوزی بر این شهر حکم‌فرما می باشد و دما گاهی اوقات به منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد که تحمل آن برای هر فردی سخت می باشد؛ البته متوسط دمای این شهر در زمستان منفی ۴ درجه سانتی‌گراد است.
پاییز مشهد کمی سرد و خشک است؛ اما اگر کمی مقاومت بدن‌تان بالا باشد؛ پاییز هم فصل خوبی برای سفر به این شهر زیارتی نیز می باشد؛ اما بهترین فصل همان بهار است؛ زیرا نه از شلوغی کلافه‌کننده تابستان خبری است و نه از هوای گرم آن.