درباره تور ایروان

تور ایروان

ایروان، پایتخت کشور ارمنستان و شهر محبوب ارمنیان نیز می باشدکه در جوار رود هرازدان و دامنه‌ی کوه آرارات قرار گرفته است. شهر ایروان از مراکز مهم اصلی صنعتی، فرهنگی، و علمی منطقهٔ قفقاز می باشد. علاوه بر این، کارخانه‌های ایروان در زمینه فراوری فلزات، ماشین‌افزار، لوازم برقی، شیمیایی، بافندگی و غذایی فعالیت نیز دارند.سفر با تور ایروان با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور ایروان آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان ایروان نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور ایروان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ایروان در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری ایروان از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به ارمنستان سفر می کنید، در قیمت تور ارمنستان تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان ارمنستان از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور ایروان آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان ایروان، تور لحظه آخری ایروان،تور ایروان پاییز 1402، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور ارمنستان مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور ایروان پاییز1402 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری ارمنستان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر ارمنستان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری ایروان یا تور ارزان ایروان ، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور ارمنستان همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی ایروان

ازآثار و بناهای قدیمی مختلف ایروان می توان به قلعه گارنی، دره گل ها، کلیسای گغارت، دریاچه سوان ، موزه ماتناداران و.. با معماریهای خیره کننده در تور لحظه آخری ایروان می توانید بازدید کنید. گالری ملی ایروان یکی از موزه‌های هنری مهم در دنیا می باشد که در سال 1921 افتتاح شده است. مجموعه‌ای غنی با بیش از 19000 اثر از هنرمندان روس، ارمنی و اروپای غربی. برخی از آثار از موزه‌های هریتاژ (سنت پترزبورگ) و ترتیاکوف (مسکو) به این موزه انتقال داده شده است که در سفر تور ارزان ایروان  می توانید از این گالری دیدن نمایید .

خرید در ایروان

مراکز خرید ایروان به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری ایروان می توانید از آنها خرید کنید. مرکز خرید ایروان مال، مرکز خرید دالما با لباسهای برند و قیمت مناسب،  بازار ورنیساج ایروان بازار گومی شوکا از مراکز خرید ایروان هستند که در تور ارزان ایروان می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

هتلهای ایروان

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور ایروان انواع هتل های 5 ستاره ایروان، هتل های 4 ستاره ایروان، هتل های 3 ستاره ایروان را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.

هتل رادیسون بلو ایروان، هتل قفقاز ایروان ارمنستان، هتل گرند ایروان  ارمنستان از هتل های 5 ستاره ایروان هستند که توسط آژانس قصر شایان ارئه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور ایروان پاییز1402 می توانید انتخاب کنید.

 از هتل های 4 ستاره ایروان که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل المپیا ایروان، هتل بلاژیو ایروان، هتل آرتساخ ایروان اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری ایروان در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.

اگر به دنبال قیمت تور ایروان به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره ایروان را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان ایروان می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل آرمنیا ایروان، هتل بلا ایروان، هتل هارسنگر ایروان ، هتل کاسکاد ایروان.

بهترین زمان سفر به ایروان

بهترین فصل سفر به ارمنستان در فصل پاییز ، اواسط شهریور تا اواسط آذر و فصل بهار می باشد. اگر سفر در هوای سرد برای شما لذت بخش نیست. هر زمانی بین اردیبهشت ماه تا آذر ماه زمان خوبی برای سفر به ایروان می باشد.

اما اگر شما جزء علاقه مندان و دوستداران به ورزشهای زمستانی (اسکی و …) هستید. پیست اسکی تساخکادزور، بهترین انتخاب برای شما در فصل سرما می باشد که این پیست تا ایروان 40 دقیقه فاصله دارد.