درباره تور باکو

تور باکو

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان می باشد بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر آذربایجان می باشد.

این شهر در ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب‌شوران قرار گرفته و یکی از مناطق نفت‌خیز جهان است. باکو یکی از پر جمعیت‌ترین شهر قفقاز می باشد، با برگزاری تور باکو در تابستان 98  خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سفر با تور باکو با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای آذری لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور باکو آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان باکو نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور باکو

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور باکو در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری باکو از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به باکو سفر می کنید، در قیمت تور باکو تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسب تر هستید، تور ارزان باکو از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور باکو آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان باکو، تور لحظه آخری باکو تور باکو تابستان 98، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور باکو مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور باکو تابستان 98 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری باکو، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر باکو را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری باکو یا تور ارزان باکو، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور باکو همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی باکو

باله و اپرا از هنرهای فعال شهر باکو می باشد و سالن های باله، اپرا و همچنین موزه فرش و هنر باکو از مکان های دیدنی این شهر هستند.رستوان و کافه های سنتی از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور باکو تابستان 98 هستند.

 باکو به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، از مراکز عمده خرید و فروش کالاست و دارای بازارهای مدرن و سنتی می باشد و بسیاری از برند های  بزرگ پوشاک و خوراک دنیا در آنجا شعبه دارند. 

از دیگر جاذبه های توریستی باکو هستند که در تور لحظه آخری باکو ارائه شده توسط آژانس قصر شایان، می توانید از آنها لذت ببرید.

خرید در باکو

مراکز خرید باکو به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری باکو می توانید از آنها خرید کنید. بازار بزرگ باکو، مرکز خرید پورت باکو با لباسهای برند و قیمت مناسب،  مرکز خرید 28 مال باکو خرید ارزان باکو هستند که در تور ارزان باکو می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 مرکز خرید پارک بلوار باکو هم سری بزنید. تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور باکو تابستان 98 می توانید در مراکز خرید باکو تهیه کنید.

هتل های باکو

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور باکو انواع هتل های 5 ستاره باکو، هتل های 4 ستاره باکو، هتل های 3 ستاره باکو را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل اکسل سیور باکو،گراند هتل اروپا باکو،قفقاز پوینت هتل باکو،کروان هتل  باکو از هتل های 5 ستاره باکو هستند که توسط آژانس قصر شایان ارئه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور باکو تابستان 98  می توانید انتخاب کنید.

 از هتل های 4 ستاره باکو که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل خزر گلدن بیچ باکو،هتل کنسول باکو،هتل الیت  باکو،هتل کامفورت این باکو، اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری باکو در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.

اگر به دنبال قیمت تور باکو به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره باکو را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان باکو می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل ارشاد باکو ، هتل ازکات باکو،هتل هالیدی این ،هتل کارات این باکو.

بهترین زمان سفر به باکو

بهترین زمان سفر به باکو برای هر کس متفاوت است. زیرا برخی از افراد تنها به جاذبه های تاریخی باکو علاقه مند هستند و آب و هوای باکو تاثیری در زمان سفر آنها ندارد، برخی دیگر نیز به دنبال تور لحظه آخری باکو در هر فصل و یا موقع از سال بوده و یا عده ای در جستجو تور ارزان باکو مناسب بودجه و هزینه خود هستند، اما به طور کلی بهترین زمان سفر به باکو چه زمانی است؟

آب و هوای آذربایجان مانند شهرهای شمال غرب ایران، زمستانی سرد، تابستانی گرم، بهاری خنک و سرسبز و پاییزی سرد و بارانی به همراه دارد.

باکو در ساحل غربی دریای خزر می باشد و بر خلاف ساحل جنوبی دریای خزر، فاقد جنگل های انبوه می باشد.