درباره تور بانکوک
  

تور بانکوک

بانکوک شهری عجیب با آب و هوایی مرطوب می باشد و از معابد با شکوه و بازارهای تاریخی و آسمان خراش ها و بارهای مختلف نیز برخوردار می باشد. در این شهر شاهد ترکیب سنت و مدرنیته می باشیم. در خیابان های بانکوک شاهد هتل های مدرن، معابد و زیارتگاه های مذهبی و فروشگاه های مختلف و ساختمان های گوناگون نیز می باشیم.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور بانکوک در پاییز خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. 
سفر با تور بانکوک با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور بانکوک آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان بانکوک نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور بانکوک

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور بانکوک در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری تا از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به بانکوک سفر می کنید، در قیمت تور بانکوک تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان بانکوک از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور بانکوک آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان بانکوک ، تور لحظه آخری بانکوک ، تور بانکوک پاییز ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور بانکوک مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور بانکوک پاییز امکانات بی نظیری مانند گشت شهری بانکوک، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر بانکوک را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری بانکوک یا تور ارزان بانکوک ، سفری به یاد ماندنی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور بانکوک همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی بانکوک

ازآثار و بناهای بانکوک وات آرون ، گراند پالاس و وات پراکائو ، بازار چاتوچاک ، رود چائو فرایا ، بازار شناور بانکوک در تور لحظه آخری بانکوک می توانید بازدید کنید. موزه پیلاتلیک یکی از موزه های پست مدرن در شهر بانکوک به حساب می آید که بازدید از آن در تور بانکوک نیز برای گردشگران تور بانکوک نیز توصیه می شود .وات فو یا معبد بودای خوابیده یکی دیگر از معابد زیبای بخش کهن شهر بانکوک به حساب می آید.این معبد به دلیل مجسمه غول‌پیکر بودای خوابیده‌ای که ۴۶ متر طول دارد‌، مشهور و معروف می باشد. وات فو در فاصله کوتاهی از گراند پالاس واقع شده است و درست روبه‌روی رود وات آردن ساخته شده است. این جاذبه از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور بانکوک پاییز هست.

خرید در بانکوک

مراکز خرید بانکوک به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری بانکوک می توانید از آنها خرید کنید. پلاتینوم فشن مال ، بازار آخر هفته چاتوچاک ،  بازار شبانه تالاد روت فای ، پان تیپ پلازا ، مرکز خرید سنترال امبسی از مراکز خرید بانکوک هستند که درتور ارزان بانکوک می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

هتلهای بانکوک

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور بانکوک انواع هتل های 5 ستاره بانکوک، هتل های 4 ستاره بانکوک، هتل های 3 ستاره بانکوک را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل وی بانکوک ، هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک ، هتل رنسانس بانکوک ، هتل بانیان تری بانکوک ا ز هتل های 5 ستاره بانکوک هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور بانکوک پاییز می توانید انتخاب کنید.
از هتل های 4 ستاره بانکوک که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل آلوفت ، هتل ماندارین سنتر پوینت  ، هتل رامادا دی ام ای بانکوک اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری بانکوک در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور بانکوک به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره بانکوک را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان بانکوک می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل اچ 2 بانکوک ، هتل کوبیک بانکوک ، هتل جی تو اس بانکوک ، هتل آیبیس نانا بانکوک.

بهترین زمان سفر به بانکوک

بهترین زمان سفر به بانکوک، در ماه‌های نوامبر تا مارچ (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین) می باشد، زمانی که گرما و رطوبت در پایین‌ترین حد خود قرار دارند. البته باید بدانید که اقلیم گرمسیری تایلند ممکن است دمای هوا را در هر روزی از سال، جدا از اینکه در چه فصلی قرار دارد، تا ۳۲٫۲ درجه سانتی‌گراد بالاتر ببرد.

برای بهترین قیمت هتل‌ها و بلیط‌های هواپیمایی، سفری در ماه‌های آوریل تا اکتبر (۱۲ فروردین تا ۹ ابان)، گرم‌ترین و پر بارش‌ترین زمان سال به بانکوک، ترتیب دهید. به غیر از صرفه‌جویی مناسب در هزینه‌ها در این زمان از سال، در مقایسه با زمستان که فصل داغ گردشگری بانکوک به شمار می‌آید، با کمترین میزان جمعیت در شهر روبه‌رو خواهید شد.

به خاطر داشته باشید فصل باد و بارش‌های موسمی بانکوک، از ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) آغاز می‌شود و تا ماه سپتامبر و اوایل ماه نوامبر (اوایل آبان)، ادامه دارد.