درباره تور سنگاپور
    

تور سنگاپور

با توجه به اینکه سنگاپور یک کشور آسیایی می باشد اما تقریبا اکثریت مردم آن به زبان انگلیسی مسلط و صحبت می کنند.در سنگاپور مردم انگلیسی را با لهجه ی “singlish ” ! ادا می کنند که ترکیبی از لهجه های چنی، هندی و کارائیبی می باشد.

در همه جای شهر دوربین های مدار بسته به کار گذاشته شده است و همین موضوع باعث نرخ جرم بسیار پایین و نزدیک به صفر در این کشور می باشد.آدامس جویدن، غیر قانونی می باشد.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور سنگاپور در پاییز 99 خدمات گسترده ای در اختیار مسافران قرار می دهد.

با استفاده از امکانات پکیج تور سنگاپور آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان سنگاپور نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور سنگاپور

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور سنگاپور در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری مالزی از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به مالزی سفر می کنید، در قیمت تور سنگاپور تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان مالزی از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور سنگاپور آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان سنگاپور ، تور لحظه آخری سنگاپور ، تور سنگاپورپاییز 99 ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور سنگاپور مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور سنگاپور پاییز97 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری سنگاپور ، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر سنگاپور را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری سنگاپور یا تور ارزان سنگاپور ، سفری به یاد ماندنی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور سنگاپور همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی سنگاپور

سنگاپور یکی از  مهمترین مقاصد گردشگری جهان می باشد که جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی دارد. به مسافرین تور سنگاپور پاییز 99 پیشنهاد می کنیم در سفر خود به سنگاپور حتما از جاذبه های زیر دیدن نمایید.

از جاذبه های دیدنی سنگاپور محله چینی ها ، پارک مرلیون ، باغ وحش ، باغ پرندگان ، موزه تاریخ ، اسکله کلارک و .....نیز می باشند.

خرید در سنگاپور

بهترین خریدها را در بهترین  و لوکس ترین مراکز خرید سنگاپور با تور سنگاپور با قیمت مناسب داشته باشید .

از مراکز خرید سنگاپور می توان به ایون اورچارد ، ویوو سیتی ، پاراگون ، نایتس‌بریج ، ماندارین گالری و.... نیز برای گردشگران تور ارزان سنگاپور نیز اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به سنگاپور

هر ماه، در سنگاپور مراسم های مختلف برگزار می شود. برای مثال ماه بهمن که چیزی بین ژانویه و فوریه می باشد مراسم خاصی به نام تای پوسام که یک جشن دیرینه ی هندی است برگزار خواهد شد. فروردین جشن و فستیوال غذا در سنگاپور به چشم می خورد و این بهترین فرصت برای گردشگرانی است که از تنوع غذایی لذت می برند.