درباره تور پوکت

 تور پوکت

پوکت ۸۶۷ کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و بزرگ ترین جزیره ی تایلند می باشد و تنها استان جزیره ای کشور تایلند است که دارای یک حکومت منظقه ای می باشد. پوکت به عنوان مروارید آندامان شناخته می شود و بخشی از ثروت عظیم خود را از تولید قلع که قدمتی ۵۰۰۰ ساله دارد، به دست آورده است .آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور پوکت در پاییز  خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. 
سفر با تور پوکت با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور پوکت آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان پوکت نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور پوکت

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلفتور پوکت در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری تا از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به پوکت سفر می کنید، در قیمت تور پوکت تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان پوکت از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور پوکت آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان پوکت ، تور لحظه آخری پوکت ، تور پوکت پاییز ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور پوکت مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور پوکت پاییز امکانات بی نظیری مانند گشت شهری پوکت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر پوکت را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری پوکت یا تور ارزان پوکت ، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور پوکت همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی پوکت

ازآثار و بناهای پوکت باغ وحش ، جزایر مرجانی و قایق سواری ،وات چالونگ ، موزه پیلاتلیک ، سواحل پوکت در تور لحظه آخری پوکت می توانید بازدید کنید. موزه پیلاتلیک یکی از موزه های پست مدرن در شهر پوکت به حساب می آید که بازدید از آن در تور پوکت نیز برای گردشگران تور پوکت نیز توصیه می شود. تمبر ها یکی از مواردی هستند که در انواع جشن ها در هر کشوری طراحی و چاپ می شود و بر روی آنها می توانید به سادگی سرگذشت یک کشور را نیز مشاهده کنید پس شما هم اگر به تاریخ علاقه مند هستید می توانید به سادگی تمام تمدن این شهر را در موزه پیلاتلیک مشاهده کنید. این موزه از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور پوکت پاییز هست.

خرید در پوکت

مراکز خرید پوکت به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری پوکت می توانید از آنها خرید کنید. مرکز خرید جانگ ‌سیلون ، مرکز خرید ویکند مارکت پوکت ، مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت ، مرکز خرید واکینگ استریت پوکت از مراکز خرید پوکت هستند که در تور ارزان پوکت می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

هتلهای پوکت

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور پوکت انواع هتل های 5 ستاره پوکت، هتل های 4 ستاره پوکت، هتل های 3 ستاره پوکت را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل لمردین پوکت ، هتل ناکا پوکت ، هتل سنتارا گرند  پوکت ، هتل کاتا تانی پوکت  ،هتل آویستا هایدوی پوکت از هتل های 5 ستاره پوکت هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور پوکت پاییز  می توانید انتخاب کنید.
از هتل های 4 ستاره پوکت که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به هتل فونیکس گرند پوکت ، هتل آکوا مارین پوکت ، هتل د لنترن پوکت ، هتل بوکیت پول ویلا پوکت اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری پوکت در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور پوکت به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره پوکت را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان پوکت می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل سینو میسون پوکت ، هتل بل ایر پوکت ، هتل رویال کرون پوکت ، هتل ایبیس پاتونگ پوکت.

بهترین زمان سفر به پوکت

بهترین زمان سفر به پوکت، در ماه‌های نوامبر تا آوریل (۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت) می باشد، زمانی که شرایط آب و هوایی برای فعالیت‌های ساحلی، مانند شنا و قایقرانی، ایده‌آل می باشند. شش ماهه بین ماه‌های می تا اکتبر (۱۱ اردیبهشت تا ۹ آبان)، فصل باد و بارش‌های موسمی هستند و اگرچه هزینه مکان‌های اقامتی در این زمان از سال بسیار پایین می باشد، اما شرایط آب و هوایی می‌تواند به موقعیتی خطرناک تبدیل شود.