درباره تور تایلند

تور تایلند

کشور تایلند دارای مناطق سر سبز و ساحل های استوایی همراه با تفریحات متنوع دریایی نظیر  :حمام آفتاب، غواصی و قایق سواری می باشد. تقریبا با هر سلیقه، مقصدی در تایلند وجود دارد از این رو تور تایلند و سفر به تایلند از تنوع بسیار زیادی برایگردشگران تور تایلند نیز برخوردار می باشد. از اصلی ترین شهر های تایلند جهت سفر بانکوک ( پایتخت تایلند)، شهر ساحلی تایلند، جزیره پوکت و جزیره زیبای سامویی نیز میتوان اشاره کرد. 
سفر با تور تایلند با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور تایلند آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان تایلند نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور تایلند

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور تایلند در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری تا از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به تایلند سفر می کنید، در قیمت تور تایلند تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان تایلند از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور تایلند آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان تایلند ، تور لحظه آخری تایلند ، تور تایلند پاییز 98، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور تایلند مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور تایلند پاییز 98 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری تایلند، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر تایلند را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری تایلند یا تور ارزان تایلند ، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور ارزان تایلند همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی تایلند

ازآثار و بناهای تایلند نظیر  معبد بزرگ و وات پراکاو ، بندر فانگ نگا، جزایر سیمیلان،  جزایر فی فی،  ساحل رایلی، پارک سنگی و مزرعه‌ تمساح‌ها در تور لحظه آخری تایلند می توانید بازدید کنید. تایلند کشور معبدهاست و تایلند نیز از این موضوع مستثنی نیست. جزایر فی فی جزو دوست داشتنی ترین جزایر جنوب شرقی آسیا به حساب می آید. این جزایر که تنها به اندازه یک سفر 45 دقیقه ای با قایق های تندرو و یا یک سفر نود دقیقه ای با قایق های معمولی از پوکت فاصله دارند و عکسشان بر روی کارت پستال ها قرار دارد، بهترین مکان برای گشت و گذاری استوایی می باشند.

خرید در تایلند

مراکز خرید تایلند به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری تایلند می توانید از آنها خرید کنید. مرکز خرید رویال گاردن تایلند، بازارچه شناور تایلند، مرکز خرید اتلت، میموزآ، سنترال سنتر تایلند، مرکز خرید مایک از مراکز خرید تایلند هستند که در تور ارزان تایلند می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.
 برای خرید در بهترین مراکز خرید تایلند در تور تایلند می توانید به بازارچه شناور تایلند که این بازارچه تلفیقی از موزه، تئاتر زنده و مرکز خرید می باشد و البته یکی از جاذبه‌های گردشگری تایلند نیز به حساب می آید سری بزنید. تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور تایلند پاییز 98 می توانید در مراکز خرید تایلند تهیه کنید.

هتلهای تایلند

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور تایلند ارزان انواع هتل های 5 ستاره تایلند، هتل های 4 ستاره تایلند، هتل های 3 ستاره تایلند را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل رویال کلیف تایلند ، هتل گاردن کلیف تایلند ، هتل پولمن جی تایلند ، هتل آماری اوشن تایلندا ز هتل های 5 ستاره تایلند هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در قیمت تور تایلند پاییز 98 می توانید انتخاب کنید.
از هتل های 4 ستاره تایلند که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل تی سیکس فایو تایلند ، هتل هارد راک تایلند ،هتل سنتارا اونیو تایلند  ، هتل د رادیانس تایلند ، هتل ات مایند رزیدنس تایلند اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری تایلند در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور تایلند به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره تایلند را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان تایلند می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل زینگ تایلند ، هتل گلدن بیچ تایلند  ، هتل ایبیس تایلند ، هتل کریستال پالاس تایلند ، هتل سان سیتی تایلند.

بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین فصل سفر به تایلند، فصل پاییز و زمستان می باشد. بطور کلی آب و هوای تایلند در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع بوده و بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به تایلند انتخاب می کنند و به نوعی تور تایلند و تور تایلند در این فصل ها از طرفداران بیشتری برخوردار می باشند.