تور گرجستان

تاریخ‌های برگزاری

تور تفلیس 3 شب و 4روز

3 شب
4,690,000 تومان
ایرلاین: وارش
1403/01/31
اطلاعات بیشتر
تاریخ‌های برگزاری

تور باتومی ویژه فروردین 3 شب و 4 روز

3 شب
9,250,000 تومان
ایرلاین: وارش
1403/01/31
اطلاعات بیشتر
تاریخ‌های برگزاری

تور تفلیس 4 شب و 5 روز

4 شب
4,580,000 تومان
ایرلاین: وارش
1403/01/31
اطلاعات بیشتر
تاریخ‌های برگزاری

تور باتومی 4 شب و 5 روز

4 شب
12,590,000 تومان
ایرلاین: وارش
1403/01/24
اطلاعات بیشتر
تاریخ‌های برگزاری

تور تفلیس فروردین 5 شب

5 شب
9,040,000 تومان
ایرلاین: زاگرس
1403/01/16
اطلاعات بیشتر

تور باتومی ویژه فروردین 5 شب

5 شب
10,990,000 تومان
ایرلاین: وارش
1403/01/15
اطلاعات بیشتر
تاریخ‌های برگزاری

تور ترکیبی تفلیس باتومی نوروز 1403

7 شب
24,050,000 تومان
ایرلاین: وارش
1402/12/25
اطلاعات بیشتر
درباره تور گرجستان

درباره تور گرجستان

تور گرجستان یکی از مقاصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران تور تفلیس ارزان محسوب می شود.
کشوری با جاذبه های بی نظیر و تاریخی و مردمی میهمان نواز که آماده ی پذیرایی از مسافران تور تفلیس هستند.
در سفر به این کشور حتما از شهرهای زیبای تفلیس، باتومی دیدن کنید که از جاذبه های بسیار زیبا دیدنی برخوردار می باشند. و همچنینن برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارید همین امر باعث شده که سفری راحت داشته باشید و می توانید تور لحظه آخری گرجستان را از طریق قصر شایان خریداری کنید.

گرجستان در منطقه اوراسیا واقع شده است که مرز بین اروپا و آسیا بوده و دوسوم مساحت این کشور کوهستانی می باشد.
متنوع‌ترین اقلیم در بین کشورهای دنیا مربوط به کشور گرجستان می باشد. این کشور با داشتن 12 اقلیم متفاوت و 42 منطقه زیست‌گاهی منحصربه‌فرد؛ دارای بکرترین طبیعت در میان کشورهای اروپا می باشد
بیشتر آثار تاریخی- فرهنگی ثبت‌شده در لیست میراث جهانی یونسکو متعلق کشور گرجستان است که گواه خوبی بر اهمیت این کشور در امپراتوری ایران و یونان می باشد
سفر با تور گرجستان با وجود انواع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای گرجی لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور گرجستان آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان گرجستان نیز می باشد را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور گرجستان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور گرجستان در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری گرجستان از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به گرجستان سفر می کنید، در قیمت تور گرجستان تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان گرجستان از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

چرا تور گرجستان آژانس مسافرتی قصر شایان؟

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان گرجستان، تور لحظه آخری گرجستان تور گرجستان تابستان 98 ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور گرجستان مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور گرجستان تابستان 98 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری گرجستان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر گرجستان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری گرجستان یا تور ارزان گرجستان، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور گرجستان همراه با ما داشته باشید.

تور لحظه آخری گرجستان

تور لحظه آخری گرجستان چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات عید ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

مزایای تور لحظه آخری گرجستان

حسن تورهای لحظه آخری در این است که ارزان تر می باشد و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور گرجستان قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت گرجستان زمانی که شامل آفر تور گرجستان می شوند به عنوان تور ارزان گرجستان لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری گرجستان را در زمان مناسب خرید یا رزرو نمایید.

معایب تور لحظه آخری گرجستان

و اما تنها عیب این تورهای لحظه آخری در این می باشد که باید آماده سفر باشید شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و درصورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر می باشند.

جاذبه های توریستی گرجستان

ازآثار و بناهای قدیمی به جای مانده از دوران تاریخی مختلف گرجستان مانند کلیسای جامع تثلیث گرجستان ، دریاچه لیسی و بام گرجستان، کلیسای صخره ای.. با معماریهای خیره کننده در تور لحظه آخری گرجستان می توانید بازدید کنید. از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور گرجستان تابستان 98 هستند.

خرید در گرجستان

مراکز خرید گرجستان به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری گرجستان می توانید از آنها خرید کنید. گرجستان مال، مرکز خرید ایست پوینت با لباسهای برند و قیمت مناسب، درای بریج مارکت ، مرکز خرید مرانی ، گرجستان سنترال از مراکز خرید گرجستان هستند که در تور ارزان گرجستان می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور گرجستان تابستان 98 می توانید در مراکز خرید گرجستان تهیه کنید.

هتلهای گرجستان

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور گرجستان انواع هتل های 5 ستاره گرجستان، هتل های 4 ستاره گرجستان ، هتل های 3 ستاره گرجستان را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل رادیسون بلو ایوریا، هتل ماریوت گرجستان، هتل پرفرنس هالینگ گرجستان، هتل بالتیمور گرجستان، هتل شرایتون باتومی،هتل هیلتون باتومی،هتل رادیسون بلو باتومی،دیوان سوئیت باتومی،هتل لئوگرند باتومی از هتل های 5 ستاره گرجستان هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور گرجستان تابستان 98 می توانید انتخاب کنید.
ازهتل های 4 ستاره گرجستان که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل رومز گرجستان،هتل بریتیش هوس،هتل هالیدی این گرجستان،هتل کرون پلیس،هتل ریور ساید گرجستان ، هتل ورلد پلیس باتومی، هتل پیازا فور کالرز،ادمیرال هتل، هتل پیازا بوتیک اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری گرجستان در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور گرجستان به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره گرجستان را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان گرجستان می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل بستیز،هتل لایت هوس الد هوس،هتل میروبل گرجستان هتل میریوسی، هتل مگزاربی باتومی،هتل اوراسیا،هتل رویال ونیزیا .

بهترین زمان سفر به گرجستان

بهترین زمان سفر به گرجستان در طول فصل بهار می باشد؛ زمانی که هوا خیلی گرم یا سرد نیست. ممکن است در ماه‌های اخیر بهار، گرجستان شاهد بارش‌های پراکنده باشد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که چتر و بارانی نیز به همراه داشته باشید. ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد)، پر باران‌ترین ماه فصل بهار می باشد. دمای میانگین در فصل تابستان در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد متغیر است. بنابراین بازدید در این زمان از گرجستان با گرمایی مطلوب همراه می باشد. بیشتر اقامتگاه‌های تفریحی در گرجستان و گرجستان در طول تابستان، پر از گردشگر می باشد. در نظر داشته باشید مناطق ساحلی در این زمان از سال، با سطح رطوبت بسیار بالایی مواجه می باشند. شهر گرجستان در پاییز مملو از بارش‌های فراوان، درختان چند رنگ و زمین‌های پوشیده‌شده از برگ درختان، است. پاییز، پر بارش‌ترین فصل سال است؛ پس اگر در این زمان به گرجستان سفر می‌کنید، حتما لباس‌هایی که زود خشک می‌شوند و چتر به همراه داشته باشید. تا پایان ماه اکتبر (اوایل آبان)، هوا سردتر و باران‌ها بیشتر می‌شود. هوا در طول ماه‌های زمستانی در گرجستان، معمولا بسیار سرد می باشد. دمای میانگین در محدوده ۲ تا ۶ درجه سانتی‌گراد متغیر است (شب‌ها حتی سردتر هستند و دما به صفر درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد). در زمستان بارش برف نیز در گرجستان، وجود دارد؛ بنابراین گرجستان مقصدی ایده‌آل برای علاقه مندان به ورزش‌های زمستانی به خصوص اسکی، است. بارش برف در اواخر ماه نوامبر، آغاز می‌شود.