درباره تور ارمنستان

تور ارمنستان

ارمنستان کشوری کوچک و کوهستانی می باشد که در جنوب کوه‌های قفقاز واقع شده است. این کشور با ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان مرز مشترک دارد.سفر با تور ارمنستان با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور ارمنستان آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان ارمنستان نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور ارمنستان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارمنستان در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری ارمنستان از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به ارمنستان سفر می کنید، در قیمت تور ارمنستان تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان ارمنستان از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور ارمنستان آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان ارمنستان، تور لحظه آخری ارمنستان تور ارمنستان پاییز97، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور ارمنستان مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور ارمنستان پاییز97 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری ارمنستان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر ارمنستان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری ارمنستان یا تور ارزان ارمنستان، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور ارمنستان همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی ارمنستان

ازآثار و بناهای قدیمی مختلف ارمنستان می توان به قلعه گارنی، دره گل ها، کلیسای گغارت، دریاچه سوان ، موزه ماتناداران و.. با معماریهای خیره کننده در تور لحظه آخری ارمنستان می توانید بازدید کنید. گالری ملی ارمنستان یکی از موزه‌های هنری مهم در دنیا می باشد که در سال 1921 افتتاح شده است. مجموعه‌ای غنی با بیش از 19000 اثر از هنرمندان روس، ارمنی و اروپای غربی. برخی از آثار از موزه‌های هریتاژ (سنت پترزبورگ) و ترتیاکوف (مسکو) به این موزه انتقال داده شده است که در سفر تور ارمنستان پاییز97  می توانید از این گالری دیدن نمایید .

خرید در ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری ارمنستان می توانید از آنها خرید کنید. مرکز خرید ایروان مال، مرکز خرید دالما با لباسهای برند و قیمت مناسب،  بازار ورنیساج ارمنستان بازار گومی شوکا از مراکز خرید ارمنستان هستند که در تور ارزان ارمنستان می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

هتلهای ارمنستان

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور ارمنستان انواع هتل های 5 ستاره ارمنستان، هتل های 4 ستاره ارمنستان، هتل های 3 ستاره ارمنستان را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل لاتار ایروان ارمنستان، هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان،هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان،هتل قفقاز ایروان ارمنستان از هتل های 5 ستاره ارمنستان هستند که توسط آژانس قصر شایان ارئه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور ارمنستان پاییز97 می توانید انتخاب کنید.
 از هتل های 4 ستاره ارمنستان که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل المپیا ارمنستان، هتل بلاژیوارمنستان، هتل آرتساخ ارمنستان اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری ارمنستان در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور ارمنستان به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره ارمنستان را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان ارمنستان می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل آرمنیا ارمنستان، هتل بلا ارمنستان، هتل هارسنگر ارمنستان ، هتل کاسکاد ارمنستان.

بهترین زمان سفر به ارمنستان

بهترین فصل سفر به ارمنستان در فصل پاییز ، اواسط شهریور تا اواسط آذر و فصل بهار می باشد. اگر سفر در هوای سرد برای شما لذت بخش نیست. هر زمانی بین اردیبهشت ماه تا آذر ماه زمان خوبی برای سفر به ارمنستان می باشد.
اما اگر شما جزء علاقه مندان و دوستداران به ورزشهای زمستانی (اسکی و …) هستید. پیست اسکی تساخکادزور، بهترین انتخاب برای شما در فصل سرما می باشد که این پیست تا ایروان 40 دقیقه فاصله دارد.