درباره تور ترکیبی سریلانکا

    کشورسریلانکا در جنوب آسیا و از طرفی دارای خطوط سواحلی اقیانوس هند می باشد.طبیعتی بی نظیرکه شاما جنگل باران، ساحل های شنی زیبا ،کوه و دشت وهمچنین آثار باستانی متنوع که فرهنگ بیش از ۲۰۰۰ ساله‌ سریلانکا در بقایای آثار تاریخی قابل مشاهده است وغذای های گوناگون با قیمت مناسب باعث جذب گردشگران زیادی به  خود شده است. تور سریلانکا یکی از محبوب ترین تور ها در میان گردشگران شده است ،اما قیل از سفر بهتر است اطلاعات کافی در باره ی مقصد صفر خود کسب کنید تا بهترین برنامه ریزی را در طول سفر  داشته باشید.            

تور سریلانکا با قصر شایان

آژانس قصر شایان با چارتر کردن پروازهای خارجی  و ایرانی و با گارانتی‌کردن بهترین هتل‌های این شهر، ارائه‌دهنده بهترین و و لوکس‌ترین  تورها با خدمات متنوع و عالی می‌باشد.

تاریخچه تور سریلانکا

تاریخچه سریلانکا با شبه قاره هند بسیار در هم تنیده است.حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش اولین بقای انسانی یافت شده است که از معروفترین بقایای انسانی، انسان بلانگودا است .این انسانها به عنوان شکارچیان میان سنگی در غار ها زندگی می کردند، از غارهای مشهور که نخسین ساکنان را داشته غار باتادومالنا و غار فاهین است. ساکنان باستانی سریلانکا ودداها بوده اند که زیر مجموحه نژاد تیره پوستان قرار داشته اند.در قرن دوازدهم میلادی بازرگانی در این کشور رونق فراوان داشت تا اینکه در سال 1505 پرتغالی ها مناطق سواحلی را فتح کردند و بعد ها هلندی ها جای پرتغالی ها را گرفتنند ،سپس سریلانکا مستعمره ی بریتانیا شد و در نهایت در تاریخ 4 فوریه 1948 استقلال یافت.

فرودگاه ها و پرواز یه سریلانکا

پرواز به سریلانکا به صورت مستقیم امکان پذیر است ایر لاین های مستقیم شامل قطر ،امارات،فلای دبی که مدت پرواز حدود 8 ساعت است همچنین پرواز های چند مسیره نیز از تهران به شهر کلمبو انجام می شود که ابتئا از تهران به دبی سپس به سریلانکا . کلمبو یکی از مهمترین شهر های تجاری سریلانکا است و دومین شهر مهم این کشور ،فرودگاه بین المللی باندارانایک که بیشتر پرواز ها به این فرودگاه انجام می شود.

جاذبه های گردشگری تور سریلانکا

 بهترین ویژگی سریلانکا طبیعت زیبا و بکر و آب و هوای فوق العاده این کشور است.سریلانکا به دلیل وجود اقیانوس هند و خلیج بنگال دارای رطوبت است.جاذبه های گردشگری برتر در سریلانکا که حتما باید دیدن کنید شامل 1- قلعه سنگی سیگیریا که در مرکز کشور واقع شده است ، 2- معبد غار رویال دامبولا و معبد طلایی که در شما مرکزی کشور است، 3-پارک ملی یالا سری‌لانکا که در جنوب شرقی کشور ، 4- قله آدامز یا سری پادا که در جنوب غربی واقع شده است ، 5- معبد توث رلیک سری‌لانکا، 6-  پارک ملی هورتون، 7- قلعه هلندی گال، 8- معبد گانگارامایا

ویزای سریلانکا

برای دریافت ویزای سریلانکا نیاز به حضور مسافران به سفارت نیست ،و مسافران امکان این را دارند که در فرودگاه ویا به صورت آنلاین ویزا دریافت کنند.با دریافت ویزای توریستی سریلانکا حداکثر به مدت 30 روز می توانند در این کشور اقامت داشته باشید و تا 180 روز مهلت استفاده دارند.اکثر مسافران ایرانی در فرودگاه اقدام به اخذ ویزا می کنند .

بهترین زمان سفر به سریلانکا

سفر به کشور سریلانکا در طول سال امکان پذیر است چون که درجه حرارت در طول سال نسبتا یکسان است ،در مناطق ساحلی ودشت میانگین دمای روز حدود 26 تا 30 درجه سانتیگراد است در ارتفاعات دما به 14 تل 17 درجه نیز می رسد و رطوبت در همه جا بالا است. از اوایل پاییز تا اواخر بهار بهترین زمان برای سفر به سریلانکا و به عنوان فصل پیک گردشگری درنظر گرفته می شود.

بهترین هتل های سریلانکا

هتل هیلتون کلومبو- Hilton colombo Hotel

هتل هیلتون  کلمبو در قسمت تجاری شهر قرار دارد، تا ساحل حدود 5 دقیقه پیاده فاصله دارد و مشرف به اقیانوس هند است.این هتل تا فرودگاه بین اللملی Bandaranaike با ماشین حدود 45 دقیقه فاصله دارد.

هتل ایدن ریزورت - Eden Resort SPA Hotel

هتل ایدن ریزورت در بنتوتا در منطقه گاله واقع شده است و تا سحل حدود 3 دقیقه پیاده فاصله دارد، این هتل تا فرودگاه بین اللملی Bandaranaike حدود 82 کیلومتر فاصله دارد.

هتل سینامون - Cinnamon Lakeside

هتل سینامون یکی از لوکس ترین هتل ها است که در نزدیک دریاچه بیرا واقع شده است و تا ساحل حدود 6 دقیقه پیاده فاصله دارد.این هتل تا فرودگاه بین اللملی Bandaranaike حدود 81 کیلومتر فاصله دارد.