درباره تور پاتایا نوروز 1400
  

تور پاتایا نوروز 99

پاتایا یکی از گرم ترین مناطق ساحلی تفریحی در تایلند می باشد. پاتایا دارای امکانات تفریحی و هتل ها و اقامتگاه های بسیاری می باشد..آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور پاتایا در نوروز 99 خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. 
سفر با تور پاتایا با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور پاتایا نوروز 99 آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان پاتایا نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور پاتایا نوروز 99

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور پاتایا در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری تا از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به پاتایا سفر می کنید، در قیمت تور پاتایا تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان پاتایا از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور پاتایا نوروز 99 آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان پاتایا ، تور لحظه آخری پاتایا تور پاتایا نوروز 99، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور پاتایا مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور پاتایا نوروز 99 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری پاتایا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر پاتایا را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری پاتایا یا تور ارزان پاتایا ، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور پاتایا همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی پاتایا نوروز 99

ازآثار و بناهای پاتایا نظیرجزیره‌ مرجان پاتایا ،باغ گرمسیری نونگ نوچ ، مینی سیام پاتایا ، معبد حقیقت پاتایا ، پارک سنگی و مزرعه‌ تمساح‌ها در تور لحظه آخری پاتایا می توانید بازدید کنید. تایلند کشور معبدهاست و پاتایا نیز از این موضوع مستثنی نیست. معبد حقیقت در پاتایا معبدی تمام چوبی می باشد که حتی یک میخ فلزی در آن پیدا نمی شود. نام دیگر این معبد، پراسات سوت جا توم است و یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی پاتایا به حساب می آید. این معبد هم عبادتگاه مذهبی می باشد و هم نمادی فرهنگی و هنری برای شهر زیبای پاتایا به حساب می آید. هنرهای چوبی بی نظیری در بخش خارجی و داخلی معبد حقیقت وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور پاتایا نوروز 99 هست.

خرید در پاتایا

مراکز خرید پاتایا به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری پاتایا می توانید از آنها خرید کنید. مرکز خرید رویال گاردن پاتایا، بازارچه شناور پاتایا، مرکز خرید اتلت، میموزآ، سنترال سنتر پاتایا، مرکز خرید مایک از مراکز خرید پاتایا هستند که در تور ارزان پاتایا می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.
 برای خرید در بهترین مراکز خرید پاتایا در تور پاتایا می توانید به بازارچه شناور پاتایا که این بازارچه تلفیقی از موزه، تئاتر زنده و مرکز خرید می باشد و البته یکی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا نیز به حساب می آید سری بزنید. تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور پاتایا نوروز 99 می توانید در مراکز خرید پاتایا تهیه کنید.

هتلهای پاتایا نوروز 99

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور پاتایا انواع هتل های 5 ستاره پاتایا، هتل های 4 ستاره پاتایا، هتل های 3 ستاره پاتایا را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل رویال کلیف پاتایا ، هتل گاردن کلیف پاتایا ، هتل پولمن جی پاتایا ، هتل آماری اوشن پاتایاا ز هتل های 5 ستاره پاتایا هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور پاتایا نوروز 99 می توانید انتخاب کنید.
از هتل های 4 ستاره پاتایا که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل تی سیکس فایو پاتایا ، هتل هارد راک پاتایا ،هتل سنتارا اونیو پاتایا  ، هتل د رادیانس پاتایا ، هتل ات مایند رزیدنس پاتایا اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری پاتایا در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور پاتایا به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره پاتایا را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان پاتایا می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل زینگ پاتایا ، هتل گلدن بیچ پاتایا  ، هتل ایبیس پاتایا ، هتل کریستال پالاس پاتایا ، هتل سان سیتی پاتایا.

بهترین زمان سفر به پاتایا

بهترین فصل سفر به پاتایا، فصل پاییز و زمستان می باشد. بطور کلی آب و هوای پاتایا در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع بوده و بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به پاتایا انتخاب می کنند و به نوعی تور پاتایا و تور تایلند در این فصل ها از طرفداران بیشتری برخوردار می باشند.