درباره تور استانبول نوروز 1403

تور استانبول نوروز 1403

 

استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مهد فرهنگی و اقتصادی این کشور است، شهری که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و توریستهای زیادی را مجذوب خود کرده است.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور استانبول در نوروز 1403 خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

سفر با تور استانبول با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای ترکی لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور استانبول آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان استانبول نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور استانبول نوروز 1403

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور استانبول در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری استانبول از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به استانبول سفر می کنید، در قیمت تور استانبول تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان استانبول از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

چرا تورهای استانبول آژانس مسافرتی قصر شایان؟ 

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان استانبول، تور لحظه آخری استانبول تور استانبول ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور استانبول مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور استانبول نوروز 1403 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری استانبول، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر استانبول را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری استانبول یا تور ارزان استانبول، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور استانبول همراه با ما داشته باشید.

تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات عید ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد. تورهای خارجی لحظه آخری بیشتر برای کشورهایی پیش می آید که از گردشگران ایرانی روادید (ویزا) نمی خواهند (برای مثال تور لحظه آخری استانبول ترکیه) یا زمان طلایی سفر به آنجا گذشته است که تور ارزان استانبول لحظه آخری و انواع آفر تور استانبول و تقریبا اکثر تورهای ترکیه مانند تور لحظه آخری آنتالیا بسیار پر طرفدار می باشند و گردشگران زیادی برای تور لحظه آخری استانبول داوطلب هستند. مسافران اکثرا" از نقاط مختلفی برای سفر با تورهای ارزان قیمت آماده هستند تور لحظه آخری استانبول از تبریز یا تور لحظه آخری استانبول از شیراز که در این موارد قیمت تور استانبول از نقاط مختلف کشور متفاوت خواهد بود.

مزایای تور لحظه آخری استانبول

حسن تورهای لحظه آخری در این است که ارزان تر می باشد و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد نخواهد داشت. مثلا تور استانبول قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت استانبول زمانی که شامل آفر تور استانبول می شوند به عنوان تور ارزان استانبول لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری استانبول را در زمان مناسب خرید یا رزرو نمایید.

معایب تور لحظه آخری استانبول

و اما تنها عیب این تورهای لحظه آخری در این می باشد که باید آماده سفر باشید شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و درصورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر می باشند.

جاذبه های توریستی استانبول

ازآثار و بناهای قدیمی به جای مانده از دوران تاریخی مختلف استانبول مانند سلسله عثمانیان و امپراطوری رم شرقی مانند مسجد آبی،مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی،برج گالاتا و.. با معماریهای خیره کننده در تور لحظه آخری استانبول می توانید بازدید کنید. قایق سواری یا کروز در تنگه بسفر به همراه تماشای سواحل بی نظیر، گشت و گذار در محل های مختلف استانبول با جذابیت های خاص مانند محله مدرن و لوکس ببک با ساختمان های شیک و امروزی، محله کاراکوری همراه با کلیساهای قدیمی و رستوان و کافه های سنتی از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور استانبول نوروز 1402 هستند.

 از موزه و گالریهای مختلف هنری و تاریخی مانند موزه باستان شناسی استانبول یا موزه هنرهای اسلامی استانبول در تور ارزان استانبول دیدن کنید. علاوه بر این، بازارهای سنتی و محلی برای خرید سوغات و کالاهای مختلف، تور موتور سواری در اطراف شهر، انواع فستیوال های مختلف مانند فستیوال نقاشی دیواری استانبول، گشت و گذار در جزایر شگفت انگیز اطراف استانبول و یا امتحان کردن غذاهای محلی ترکیه مانند باقلوا، قهوه ترکی،چای ترکی و... از دیگر جاذبه های توریستی استانبول هستند که در تور لحظه آخری استانبول ارائه شده توسط آژانس قصر شایان، می توانید از آنها لذت ببرید.

خرید در استانبول

مراکز خرید استانبول به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری استانبول می توانید از آنها خرید کنید. بازار بزرگ استانبول، مرکز خرید بی اوغلو ایش با لباسهای برند و قیمت مناسب، پاساژ سینان، سه شنبه بازار، پاساژ قدیمی اوپرا اونور ، مرکز خرید ترکوز از مراکز خرید ارزان استانبول هستند که در تور ارزان استانبول می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 برای خرید در بهترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول می توانید به استانبول مال با انواع برند های مطرح، مرکز خرید ایستینیه پارک با 300 فروشگاه متنوع، مرکز خرید لوکس زورلو با مغازه مارک های معروف، مرکز تجاری  کانیون استانبول همراه با سینما، رستوران، باشگاه و .. مرکز خرید پالادیوم استانبول واقع در بخش آسیایی استانبول سری بزنید. تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور استانبول نوروز 1403 می توانید در مراکز خرید استانبول تهیه کنید.

هتلهای استانبول

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور استانبول انواع هتل های 5 ستاره استانبول، هتل های 4 ستاره استانبول، هتل های 3 ستاره استانبول را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل پلازو دونیزتی استانبول،هتل شانگری لا بسفروس استانبول،هتل گرند جواهر استانبول،هتل گرین پارک مرتر استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول هستند که توسط آژانس قصر شایان ارئه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور استانبول نوروز 1403  می توانید انتخاب کنید.

 از هتل های 4 ستاره استانبول که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل د پیک استانبول،هتل ریوا استانبول،هتل کومبالی پلازا استانبول،هتل لارس پارک استانبول،هتل کریستال استانبول اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری استانبول در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.

اگر به دنبال قیمت تور استانبول به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره استانبول را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان استانبول می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل مارینا سیتی ، هتل کامکاپی کناگی استانبول،هتل ابل ،هتل گلدن پراس استانبول، هتل توپکاپی سابنا استانبول.

فرودگاه استانبول

فرودگاه بین المللی آتاتورک : این فرودگاه بزرگ ترین و پر رفت و آمد ترین فرودگاه ترکیه به شمار می آید که اهمیت بالایی برای صنعت گردشگری نیز برخوردار می باشد.

فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن : از دیگر فرودگاه های استانبول می باشد که در قسمت آسیایی این شهر واقع شده است. نام این فرودگاه یادآور اولین خلبان زن ترک و اولین خلبان جنگی زن در دنیا می باشد.

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان سفر به استانبول برای هر کس متفاوت است. زیرا برخی از افراد تنها به جاذبه های تاریخی استانبول علاقه مند هستند و آب و هوای استانبول تاثیری در زمان سفر آنها ندارد، برخی دیگر نیز به دنبال تور لحظه آخری استانبول در هر فصل و یا موقع از سال بوده و یا عده ای در جستجو تور ارزان استانبول مناسب بودجه و هزینه خود هستند، اما به طور کلی بهترین زمان سفر به استانبول چه زمانی است؟

ماه های اسفند، اردبیهشت و همچنین شهریور تا اوایل آذر ماه، بهترین زمان سفر به استانبول هستند که دمای هوای بین 15 تا 20 درجه متغییر است و بهترین زمان برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری استانبول است، اما این به صورت کلی است چرا که برخی از افراد ممکن است به دنبال تفریحات زمستانی و اسکی در فصل زمستان بوده و یا در تابستان تفریحات آبی را ترجیح بدهند.

ماه های خرداد تا مرداد نیز دمای هوای تا حدی افزایش پیدا کرده و بین 15 تا 27 درجه است که در این ماه توریست های زیادی در تور استانبول به این شهر سفر می کنند.افرادی که به دنبال تور ارزان استانبول هستند بهترین زمان سفر به استانبول برای آنها بین ماه های آذر تا بهمن است که  در این ماه های هوا بارانی و گاهی نیز برفی می باشد.