گرانترین مقاصد گردشگری در جهان

گرانترین مقاصد گردشگری در جهان

گرانترین مقاصد گردشگری در جهان

برای سفر به این شهرها، کیف پول خود را فراموش نکنید، چون که آن ها گرانترین مقصد های سفری هستند. بیایید با هم نگاهی به این ۵ شهر گران بیاندازیم.

پاریس، فرانسه

این شهر رمانتیک در فرانسه که زمانی خانه هنرمندان فقیر بسیاری بوده، امروزه به یکی از قطب های تجاری تبدیل شده است. از آنجا که قیمت هر نوشیدنی در آن شهر حدود ۲۰ یورو است دیگر به راحتی گذشته نمی توان وقت را در کافه ها گذارند. با بیش از ۲۸ میلیون مسافر شامل، زوج های جوان، عاشقان شهر پاریس و سایر توریست ها که مانند سیل در شهر جاری هستند، در تمامی شهر از شمال تا جنوب و شرق تا غرب، صنعت توریسم این شهر بسیار عالی و کامل است. قیمت متوسط ۱ شب هتل با کیفیت خوب حدود ۳۶۰ دلار است، که به این معنی است که یک زوج برای یک روز ماندن در این شهر از یک صبح تا شب باید ۵۵۰ دلار بپردازند.

نیویورک، ایالات متحده آمریکا


قیمت ها در این شهر خیلی زیاد هستند به گونه ای که برای اجاره یک آپارتمان کوچک برای ۱ ماه حدود ۲۰۰۰ دلار باید بپردازید، آن هم بدون لوازم داخل آن. در ۴۰ سال گذشته، ساکنین دهکده گرینویچ به محله ویلیامزبرگ نقل مکان کرده اند، در حالی که منهتن محله مورد علاقه دونالد ترامپ ، جی زی ، بچه های وال استیریت و هر کسی که توان دادن اجاره آن را دارد است. با این وجود نرخ سفر به آنجا چه قدر است؟ باید گفت که خرج آن حتی برای یک هتل متوسط هم بسیار بالا است. نرخ هتل ۴ ستاره به طور متوسط برای هر شب ۳۲۵ دلار است. یک زوج برای گذاراندن یک روز در این شهر باید حدود ۵۵۰ دلار کنار بگذارند، این قیمت شامل غذا و کرایه تاکسی هم هست.

استکهلم، سوئد
استکهلم، با آبشارهای زیبا، معماری بی نظیر، بیش از ۱۰۰ عدد موزه و یک پارک بسیار بزرگ داخل شهری، قطعا مقصد گردشگری مناسبی در منطقه اسکاندیناوی است. این شهر ساکنان بسیار ثروتمندی هم دارد، که از ارز محلی (نه یورو) استفاده می کنند و به این معنی است که شهر بسیار گرانی است.

زوریخ,سوییس

زوریخ، در سوییس، شهری است که هیچگاه خالی از توریست نمی ماند. چه در آب و هوای مطلوب تابستان و چه در زمستان سرد، میزان گردشگراناین شهر یکی است. از اسکی در کوه آلپ گرفته تا ماندن در استراحتگاه های دریاچه زوریخ و هر فعالیتی در فضای باز در طبیعت اطراف این شهر گران است، اما در داخل شهر، میانگین قیمت هتل ۴ ستاره برای ۱ شب ۳۰۰ دلار و برای تاکسی ۴۰ دلار است. هرچند دیدن کردن از آلپ با هر قیمتی می ارزد.

اسلو,نروژ

اسلو، همانند خیلی از همتایان اسکاندیناوی آن، شهری کوچک ولی فوق العاده گران است؛ در واقع گرانترین شهر در دنیا و در این لیست است. پس وقتی که برای دیدن تابلوی جیغ، نقاشی معروف ادوارد مونک، و یا دیدن کردن از سایر آثار هنری و فرهنگی این شهر می روید، کیف پول خود را که پر از پول است، فراموش نکنید!