جزیره بیوک آدا در استانبول

جزیره بیوک آدا در استانبول

جزیره بیوک آدا در استانبول

این روزها استانبول به یک شهر گردشگری و تفریحی تبدیل شده که در بین ایرانی ها محبوب است ،هنگام سفر به استانبول حتما یکسری

هم به جزیره ی زیبای بیوک آدا بزنید .

جزیره بیوک آدا، به معنی  جزیره بزرگ می باشد، بزرگترین جزیره از نه مجمع الجزایری است که اصطلاحا به جزایر پرنسس شهرت دارند

و در استانبول ترکیه واقع شده اند.

در یک روز آفتابی در استانبول، یکی از گزینه های جذاب برای گشت و گذار در این شهر، سفر  با کشتی از بندرگاه آن و بازدید از جزیره زیبای بیوک آدا می باشد.

زمانی که در فضای بیوک آدا قرار می گیرید، به راحتی خستگی و کسالت را فراموش می کنید و با قدم زدن در اسکله تاریخی بیوک آدا، از هوای تازه و فرحبخش آن نهایت لذت را ببرید.

برای رفتن به بیوک آدا، می توانید از اتوبوس دریایی و یا قایق استفاده کنید و از محل هایی به نام کادیکوی، بستانچی، سیرکجی و کاباتاش در استانبول سفر خود را آغاز نمایید.

هر چند بوسیله اتوبوس دریایی به این جزیره زیبا بروید، ممکن است در زمان خود صرفه جویی کنید و بسیار ارزان تر به مقصد خود برسید، ولی پیشنهاد می شود که از طریق قایق سواری، این مسیر فرحبخش و دلنشین را به سمت بیوک آدا طی کنید.

در صورت استفاده از قایق، تجربه شما از سفر، لذتی چند برابر خواهد داشت و در طول مسیر شهر استانبول را در پشت سر خود خواهید دید.

در همین حین نیز می توانید با خوردن چای و دادن نان به پرندگان دریایی که شما را همراهی می کنند، از تک تک لحظات سفر دریایی خود لذت  ببرید.

بهترین فصل سفر به این جزیره بهار و تابستان می باشد،جزیره ای با آب و هوای بسیار عالی و مناظر زیبا و دیدنی .

جهت مشاهده تور استانبول ,تور استانبول ارزان,تور لحظه آخری استانبول,به قسمت تور ترکیه قصر شایان مراجعه کنید.