درباره تور دبی نوروز 1403

تور دبی نوروز 1403

دبی یکی از شهرهای امارات متحد عربی می باشد که در سواحل خلیج فارس قرار گرفته اید 1403 خدمات گسترده ای در اختیار مسافران نیز  قرار می دهد

سفر با تور دبی با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور دبی آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان دبی نیز می باشد را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور دبی نوروز 1403

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور دبی در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری دبی از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به دبی سفر می کنید، در قیمت تور دبی تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان دبی از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

چرا تورهای دبی آژانس مسافرتی قصر شایان؟ 

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان دبی، تور لحظه آخری دبی، تور دبی ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور دبی مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور دبی نوروز 1403 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری دبی، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر دبی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری دبی یا تور ارزان دبی، سفری به یاد ماندنی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور دبی همراه با ما داشته باشید.

تور لحظه آخری دبی

تور لحظه آخری دبی چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات عید ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد. تورهای خارجی لحظه آخری بیشتر برای کشورهایی پیش می آید که از گردشگران ایرانی روادید (ویزا) نمی خواهند (برای مثال تور لحظه آخری امارات دبی) یا زمان طلایی سفر به آنجا گذشته است که تور ارزان دبی لحظه آخری و انواع آفر تور دبی و تقریبا اکثر تورهای امارات مانند تور لحظه آخری دبی بسیار پر طرفدار می باشند و گردشگران زیادی برای تور لحظه آخری دبی داوطلب هستند. مسافران اکثرا" از نقاط مختلفی برای سفر با تورهای ارزان قیمت آماده هستند تور لحظه آخری دبی از تبریز یا تور لحظه آخری دبی از شیراز که در این موارد قیمت تور دبی از نقاط مختلف کشور متفاوت خواهد بود.

مزایای تور لحظه آخری دبی

حسن تورهای لحظه آخری در این است که ارزان تر می باشد و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد نخواهد داشت. مثلا تور دبی قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت دبی زمانی که شامل آفر تور دبی می شوند به عنوان تور ارزان دبی لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری دبی را در زمان مناسب خرید یا رزرو نمایید.

معایب تور لحظه آخری دبی

و اما تنها عیب این تورهای لحظه آخری در این می باشد که باید آماده سفر باشید شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و درصورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر می باشند.