تور قشم نوروز 1403

تاریخ‌های برگزاری

تور قشم ویژه فروردین و اردیبهشت 1403

3 شب
4,195,000 تومان
ایرلاین: چابهار ایر
1403/02/01
اطلاعات بیشتر

تور قشم از مشهد

3 شب
5,345,000 تومان
ایرلاین: سپهران
1403/01/29
اطلاعات بیشتر
درباره تور قشم نوروز 1403



 تور قشم نوروز 1403

جزیره‌ی قشم بزرگ‌ترین جزیره در آب‌های خلیج فارس است که متعلق به استان هرمزگان می باشد. همیشه صحبت از زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این جزیره را به وفور شنیده‌ایم. جاذبه‌های بیشمار این جزیره‌، قشم را به یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران تبدیل کرده است.آژانس مسافرتی قصر شایان مفتخر است تا با ارائه پکیج های تور قشم، خدمات و امکانات گسترده ای را در خدمت مسافران تور قشم نوروز 1403قرار دهد.
سفر با تور قشم با جاذبه های توریستی مختلف مانند دره ستاره ها،جزیره هنگام،جنگل حرا،تنگه چاهکوه و.. همراه با تور قشم آژانس مسافرتی قصر شایان که مجری مستقیم تور ارزان قشم است، سفر بسیار خوش و به یاد ماندی را خواهید داشت. 

قیمت تور قشم نوروز 1403

در وب سایت آژانس مسافرتی قصر شایان، پکیج های مختلف تور قشم در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما، هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره با قیمت های مختلف قابل مشاهده است و مشتریان عزیز می توانند با توجه به بودجه خود از میان لیست، پکیج مناسب تور قشم را انتخاب کنند.
از امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان به تور لحظه آخری قشم می توان اشاره کرد، زیرا قیمت تور قشم با توجه به فصل و زمانی که مسافران برای سفر به قشم انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود. مسافرانی که به دنبال قیمت تور قشم مناسب تر هستند نیز می توانند، تور ارزان قشم را از لیست پکیج های ارائه شده انتخاب کرده و آن را رزرو کنند.

تور قشم آژانس مسافرتی قصر شایان

پکیج های مختلف آژانس مسافرتی قصر شایان مانند تور ارزان قشم، تور لحظه آخری قشم ، تور قشم نوروز 1403که همراه با خدمات و امکانات عالی است، شرایط را برای خرید یا رزرو تور قشم مناسب با بودجه شما، به بهترین نوع ممکن فراهم کرده است تا انتخاب و سفر بی دغدغه ای داشته باشید.
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور قشم نوروز 1403برای مشتریان عزیز امکانات کم نظیری مانند گشت شهری شهر، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و.. را قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری قشم یا تور ارزان  قشم ، سفری فراموش نشدنی و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور قشم را تجربه کنید.

خرید در قشم نوروز 1403

مراکز خرید قشم، به خاطر قیمت مناسب کالاها، همیشه یکی از جذابیت‌های این جزیره زیبا به حساب می آیند. برای همین بازارهای قشم همیشه رونق داشتن و هر ساله به تعدادشون اضافه می‌شود. از مراکز خرید قشم می توان به بازارهای قدیم قشم و درگهان ، بازار ستاره ، سیتی سنتر قشم، و مروارید و صدف و بازار دریا تو درگهان نیز اشاره کرد. در تور ارزان قشم می توانید اقلام و سوغات مد نظرتان را با قیمت مناسب در این بازار ها تهیه کنید.

هتل های قشم نوروز 1403

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور قشم انواع هتل های 5 ستاره قشم ، هتل های 4 ستاره قشم ، هتل های 3 ستاره قشم را در وب سایت قرار داده تا مشتریان متناسب با بودجه و سلیقه خود هتل مد نظرشان را رزرو کنند.
هتل سورینت قشم ، هتل بوتیک ایرمان قشم ، هتل نخل زرین قشم ، هتل پارک قشم  از هتل های قشم هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که با امکانات و خدمات لوکس و عالی از مسافران استقبال می کنند که در تور قشم نوروز 1403 می توانید یکی از این هتل ها را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به قشم

از آنجا که قشم در جنوب کشور عزیزمان واقع شده است، مطابق انتظار، در فصل تابستان آب و هوایی گرم دارد. در واقع از اواسط تیر تا اواسط شهریور، گرمترین فصل این جزیره می باشد و دو ماه دی و بهمن هم سردترین ماه های این جزیره هستند و بنابراین، فصل بهار و ماه آخر فصل زمستان را می توان بهترین زمان سفر به این جزیره دانست..عده ای نیز به دنبال تور ارزان قشم هستند تا با توجه به بودجه خود و میزان هزینه مناسب، با تور قشم در زمان دلخواه سفر کنند.