تور کیش نوروز 1403

تاریخ‌های برگزاری

تور کیش فروردین 4 شب

4 شب
2,780,000 تومان
ایرلاین: ایران ایرتور
1403/02/01
اطلاعات بیشتر
درباره تور کیش نوروز 1403

 تور کیش نوروز 1403

 تور کیش یکی ازبهترین مقاصد گردشگری در ایران می باشد که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند یکی از دلایلی که کیش گردشگر زیاد دارد منطقه آزاد می باشد و از جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی برخورد دار است.
 کیش یکی از جزایر بسیار زیبای خلیج فارس در استان هرمزگان و جنوب ایران محسوب می شود ، یک مکان گردشگری بسیار محبوب و متفاوت در بین ایرانیان است.

کیش یکی از همان مقصد هایی می باشد که  با سفر به جزیره زیبای کیش بسیار سرگرم خواهید شد،جزیره کیش پر از تفریحات آبی و سرگرم کننده می باشد و سرگرمی بسیاری برای مسافران تور کیش خواهد داشت طوری که سفر لذت بخشی را ایجاد می کند برای مسافران.

 آژانس مسافرتی قصر شایان مفتخر است تا با ارائه پکیج های تور کیش ، خدمات و امکانات گسترده ای را در خدمت مسافران تور کیش  نوروز 1403 قرار دهد.
 سفر با تور کیش با جاذبه های توریستی مختلف مانند خانه بومیان موزه ای که تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهر را نشان میدهد، اسکه تفریحی با تفریحات مهیج و جذاب، ساحل های زیبا و تمیز، پارکهای ساحلی با انواع امکانات تفریحی، طبیعت دیدنی، آبهای کریستالی،  هوای مطلوب و.. همراه با تور کیش آژانس مسافرتی قصر شایان که مجری مستقیم تور کیش ارزان است، سفر بسیار خوش و به یاد ماندنی را خواهید داشت.

 تور کیش لحظه آخری 

آژانس مسافرتی قصر شایان همه روزه دارای پکیج های تور کیش لحظه آخری می باشد معمولا مسافران تور کیش یکی از اولویت های اصلی آن ها داشتن سفری به صرفه است به همین علت تور کیش لحظه آخری خواهان زیادی دارد آژانس قصر شایان همه روزه آفرهای لحظه آخری خود را بر روی کانال تلگرام و سایت خود قرار داده و یا میتوانید جهت اطلاع از آفرها با کارشناسان ما تماس بگیرید 88429005-021

تور کیش ارزان قصر شایان

پکیج های مختلف آژانس مسافرتی قصر شایان مانند تور ارزان کیش، تور لحظه آخری کیش، تور کیش نوروز 1403 که همراه با خدمات و امکانات عالی است، شرایط را برای خرید یا رزرو تور کیش ارزان مناسب با بودجه شما، به بهترین نوع ممکن فراهم کرده است تا انتخاب و سفر بی دغدغه ای داشته باشید.

معمولا افرادی که سفر می کنند میخواهند سفری به صرفه و کم هزینه داشته باشند  به همین علت روی هزینه تور تاثیر دارد پس ما پیشنهاد می کنیم برای گرفتن تور کیش ارزان  و به صرفه پکیج های قصر شایان را حتما چک کنید تا سفری خوب و با هزینه کمتری داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور کیش نوروز 1403 برای مشتریان عزیز امکانات کم نظیری مانند گشت شهری شهر، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و.. را قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری کیش یا تور ارزان  کیش، سفری فراموش نشدنی و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور کیش را تجربه کنید.

برای رزرو تور ارزان کیش و تور لحظه آخری کیش  به سایت قصر شایان مراجعه کنید و یا با شماره 02186027990 تماس حاصل فرمایید.

قیمت تور کیش لحظه آخری

آژانس هواپیمایی قصر شایان در سایت خود برای مسافران تور کیش لحظه آخری همه روزه قیمت تور کیش لحظه آخری را لحاظ کرده تا مسافرانی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارند از پکیج های لحظه آخری تور کیش بهره مند شوند و بتوانند سفر لذت بخشی را داشته باشند که این پکیج ها دارای هتل های سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره و ساعت پروازی های مختلف می باشد.

جاذبه های گردشگری کیش

از جاذبه های توریستی کیش می توان به مجموعه‌ی تفریحی آوای خلیج فارس، خانه عیانی کیش با وسایلی مربوط به دوره ایلخانی، پارک شهرهمراه با دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی و پیست دوچرخه سواری، روستای باغو با بافت سنتی، آب انبار قدیمی، شهر زیرزمینی کاریز با بخش های مختلف مانند غرفه صنایع دستی ایران وجهان و رستوران سنتی و جدید، از مکان های گردشگری در تور کیش نوروز 1403 هستند.

کشتی یونانی،ساحل میرمهنا و ساحل سیمرغ از مناظر دیدنی کیش می باشد و نمایشگاه خزندگان با بیش از 100 گونه خزنده، بوستان آهوان، ساحل مرجانی، جزیره هندورابی ، باغ پرندگان با 60 نوع پرنده کمیاب، درخت سبز کیش، مسابقات جهانی والیبال ساحلی، کشتی کروز سانی، آکواریوم کیش از دیگر جاذبه های گردشگری کیش هستند که در سفر با تور لحظه آخری کیش آژانس قصر شایان می توانید ازسفر خود لذت ببرید.

مراکز خرید کیش  

در کیش از پاساژها و مجتمع تجاریها و بازارهای گوناگون می توانید کالای مورد نظرتان را خریداری کنید. بازار سنتی و قدیمی عرب های کیش، بازار زیتون کیش با قیمت های مناسب، بازار مریم کیش با پوشاک و مواد غذایی ارزان قیمت، بازار شهر چین کیش از جمله مراکز خرید ارزان کیش هستند که در تور ارزان کیش می توانید اقلام و سوغات مد نظرتان را با قیمت مناسب تهیه کنید.

برای خرید سوغات و اجناس لوکس به بهترین مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید دامون کیش با برندهای مطرح، بازار مروارید با کالاهایی با کیفیت مرغوب، بازار پردیس یکی از  بزرگترین مراکز خرید کیش، بازار پردیس دو کیش، بازار سارینا یک کیش، در تور لحظه آخری کیش نیز می توانید سری بزنید.

تفریحات آبی کیش

کیش به تفریحات و گردشگری خود بسیار معروف است مخصوصا تفریحات آبی بین گردشگران تور کیش بسیار طرفدار دارد و علت اصلی سفر به این جزیره برای تفریحاتش می باشد که در ادامه مطلب میخواهیم تفریحات آبی کیش را نام ببریم.

غواصی در کیش : یکی از تفریحات جالب برای گردشگران تور کیش غواصی است تجربه غواصی در زیر آب ها برای همه تفریح جالبی  می باشد چون از فاصله ی نزدیک دنیای زیر آب را تجربه خواهید کرد.

شاتل سواری : شاتل سواری از تفریحاتی می باشد که هم  می شود به صورت گروهی و هم تکی تجربه کرد.این تفریح به گونه ای است که روی یک تیوب که به یک قایق متصل شده مینشنید و تیوب توسط قایق کشیده می شود به همین علت تفریح هیجان انگیزی می باشد .

فلای بورد کیش: وسیله ای می باشد که آب و هوا را با فشار زیادی  به سمت آب وارد می کند و باعث میشود که با شتاب به سمت هوا به پرواز در بیایید.

بنانا سواری : از تفریحات گروهی می باشد که بسیار شبیه به شاتل سواری می باشد و اینکه تلاش افراد برای نیافتادن روی آب بسیار هیجان انگیز می باشد.

پاراسل: از تفریحات آبی میباشد که فرصت پرواز کردن روی آب های خلیج فارس را به شما میدهد اگر ترسی از ارتفاع ندارید حتما این تفریح هیجان انگیز را امتحان کنید.

پارک آبی اوشن :یک مجموعه تفریحی آبی میباشد با انواع سرسره های آبی اگر عاشق هیجان هستید حتما سری به این پارک آبی بزنید این پارک دارای رستوران و کافی شاپ هم می باشد.

بیگ بال: بیگ بال یکی از تفریحات پر طرفدار بین گردشگران تور کیش است که به شکل یک توپ بزرگ می باشد و افراد درون آن قرار میگیرند و در آب رها می شوند.

هتل های کیش

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور کیش انواع هتل های 5 ستاره کیش، هتل های 4 ستاره کیش، هتل های 3 ستاره کیش و 2 ستاره کیش را قرار داده و بر روی وب سایت در قسمت تور کیش بارگزاری کرده تا مسافران تور کیش به راحتی دسترسی به پکیج های تور کیش ارزان را دساشته باشند و هر روز پکیج ها به روز رسانی می شوند.ما قصد داریم در این مطلب از هتل آپارتمان تا 5 ستاره را به شما معرفی کنیم.

هتل های یک ستاره کیش :هتل ققنوس کیش ،هتل فارابی کیش ،هتل دیدارکیش ،هتل خاتم کیش ،هتل ستاره طلایی کیش ،هتل آسیا کیش و ... از هتل های یک ستاره کیش میباشند.

هتل های دو ستاره کیش : هتل ونوس کیش،هتل شباویز کیش،هتل ستاره کیش،هتل سالار کیش،هتل دریا کیش،هتل تماشا کیش ،هتل پانیذ کیش،هتل آرا کیش

هتل های 3 ستاره کیش: هتل فانوس کیش،هتل شایلی کیش،هتل لوتوس کیش،هتل گلدیس کیش،هتل گراند کیش،هتل گاردنیا کیش،هتل کوثر کیش،هتل قائم کیش،هتل سیمرغ کیش،هتل سانرایز کیش،هتل تعطیلات کیش،هتل تاپ رزکیش،هتل پارسیان کیش،هتل پارس نیک کیش، هتل آنا کیش،هتل آفتاب شرق کیش،هتل آرامش کیش، هتل آبادگران کیش

هتل های 4 ستاره کیش: هتل لیلیوم کیش،هتل هلیا کیش،هتل فلامینگو کیش،هتل سورینت صدف،هتل پارمیدا کیش،هتل آریان کیش،هتل آرامیس کیش،هتل ارم بزرگ کیش ،هتل گامبرون کیش،

هتل های 5 ستاره کیش:هتل دریایی ترنج کیش،هتل آرامیس پالاس کیش،هتل بین المللی کیش،هتل میراژ کیش،هتل پانوراما کیش،هتل کوروش کیش، هتل ویدا کیش، هتل مارینا کیش،هتل شایگان کیش،هتل شایان کیش،هتل داریوش کیش، هتل پارمیس کیش،هتل ایران کیش

بهترین رستوران های کیش

کیش از آن دسته از شهرهای توریستی است که دارای رستوران های زیادی می باشد پس هنگام سفر به کیش نگران کیفیت رستوران ها نباشید چون دارای رستوران با کیفیت زیادی می باشد که ما میخواهیم به چند مورد از آن ها اشاره کنیم.

رستوران رویال استار کیش یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های کیش ایرانی اروپایی کیش می باشد که سال 92 افتتاح شده که دارای پارکینگ و فضای باز هم می باشد که در بلوار صدف کیش قرار دارد.

رستوران میر مهنای کیش که جزو محبوب ترین رستوران های جزیره کیش می باشد علت این محبوبیت  منوی دریایی و کبابی است و همچنین برخورد خوب پرسنل و کیفیت عالی غذا از دلایل آن است رستوران میر مهنا در نوار ساحلی قرار دارد.

رستوران توتی فروتی کیش از رستوران های قدیمی و شناخته شده کیش می باشد که در سال 84 افتتاح شده و جزو جاذبه های گردشگری کیش است این رستوران در انتهای بلوار دریا قرار دارد.

رستوران پایاب کیش جزو رستوران های سنتی کیش است اگر طرفدار رستوران های سنتی هستید حتما یک سر به این رستوران بزنید هم دارای غذای سنتی هستند هم بین المللی و در بلوار المپیک کیش قرار دارد.

رستوران کوه نور کیش با طراحی زیبایی که دارد بین گردشگران کیش معروف است این رستوران در یک صخره طراحی شده که نمای بسیار جالبی دارد واز  منوی متنوع غذایی برخوددار است و محیطی آرام دارد این رستوران در میدان امیر کبیر کیش قرار دارد.

رستوران پدیده شاندیز کیش که در بین همه ی ایرانی معروف است و شعبات زیادی دارد دارای تنوع زیاد غذایی ،محیط آرام و برخورد خوب پرسنل می باشد و در بلوار جهان کیش قرار دارد.

معروف ترین سواحل گردشگری کیش

چهار ساحل تفریحی کیش که نباید از دست بدهید

پارک ساحلی میرمهنا؛ بزرگ‌ترین پارک تفریحی جزیره نیز به حساب می آید که در بلوار دریا واقع شده است .از دیدنی‌ها و تفریح‌های اطراف این پارک می توان به شهر زیرزمینی و شگفت‌انگیز کاریز و بولینگ و مجموعه ورزشی مریم نیز برای گردشگران تور کیش اشاره کرد.

پارک ساحلی سیمرغ؛ پارکی با تفریحات متنوع

پارک ساحلی سیمرغ دارای جذابیت های خاصی می باشد .فضای بزرگی برای بازی و همچنین زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر پیاده‌روی نیز در نظر گرفته شده است و از اینها مهمتر، اولین و بزرگترین پارک دلفین ایران در مجاورت این پارک نیز واقع شده است.

پارک ساحلی  مرد ماهیگیر؛ نمادی از جزیره کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر با مجسمه ۱۲ متری از مردی که تورش را به سمت دریا گرفته است، دیدنی‌های کیش را دوچندان کرده است. این مجسمه بعد از مجسمه صیاد مروارید بندرعباس، در جایگاه دوم بزرگترین مجسمه های فیگوراتیو ایران قرار گرفته، در مدت زمان سه ماه توسط چهار هنرمند در مشهد و در سه کارگاه ساخته شده است، مجسمه‌ای که ابهت و بزرگی‌اش چشم را خیره می‌کند.

پارک ساحلی مرجان؛ دیدنی‌ترین ساحل تفریحی کیش

این پارک ساحلی دارای آلاچیق نیز می باشد و پیست دوچرخه‌سواری کیش هم از آن می‌گذرد و تفریحات آبی هم در این پارک برقرار می باشد. از جت اسکی گرفته تا غواصی. 

فرودگاه کیش

این فرودگاه که در غرب استان هرمزگان و در جزیره ی زیبای کیش واقع شده است، دارای 2 باند پروازی استاندارد است. فرودگاه کیش با دارا بودن 5 ترمينال مجهز مسافری به مساحت 13 هزار مترمربع، آمادگی سرويس دهی کامل و همزمان به 10 پرواز داخلی و بين المللی را دارد. در این فرودگاه بيشتر از 13 ایرلاین داخلی به صورت منظم فعاليت می کنند و روزانه به بيش از 10 مسير داخلی و 2 مسير خارجی پرواز دارند.

آب و هوای کیش

جزیره کیش از شهرهای توریستی و زیبای ایران می باشد که بهترین مکان برای گذراندن تفریحات گردشگری است ولی بررسی آب و هوای مکان تفریحی که قصد سفر به آن را دارید همیشه ضروری می باشد ما میخواهیم نوع آب و هوای کیش در فصل های مختلف را برای مسافران تور کیش شرح دهیم.

آب و هوای کیش در بهار چگونه است؟

کیش در فصل بهار دارای وزش باد ملایمی است که همین موضوع باعث شده هوا کمی خنک باشد ولی دارای کمی رطوبت هم می باشد در فصل بهار و تابستان کیش دارای رطوبت است ولی چون آب و هوای متعادلی دارد در فصل بهار به خصوص در اوایل فروردین گردشگران زیادی به کیش سفر می کنند هم اینکه تعطیلات نوروز را در جزیره زیبای کیش میگذرانند و هم بهترین فصل سفر می باشد.

آب و هوای کیش در تابستان چگونه است؟

فصل تابستان یکی از  گرم ترین فصل های کیش می باشد که در این فصل مسافران زیادی به کیش سفر می کنند برای آفتاب گرفتن کنار ساحل و ساحل به دو دسته تقسیم شده ورودی آقایان و بانوان جدا می باشد ، هم آقایان و هم خانم ها میتوانند از آفتاب تابستانی کیش استفاده کنند.

و همچنین تفریحات آبی کیش در فصل تابستان بیشتر از فصل ها طرفدار دارد.ولی نکته ای که وجود دارد در فصل آخر تابستان رطوبت زیادی جزیره را فرا میگیرد طوری که حتی برای ساکنین هم آزار دهنده می باشد اواخر مرداد جزیره کیش بسیار گرم می باشد.

آب و هوای کیش در پاییز چگونه است؟

جزیره کیش برعکس اینکه تابستان گرمی دارد ولی هوای پاییزی خنکی دارد و رطوبت در این فصل کمتر از فصل بهار و تابستان می باشد و هوای معتدل خوبی دارد پاییز هم مانند بهار بهترین فصل سفر به کیش می باشد. و ممکن است در این فصل حتی شاهد باران پاییزی کیش هم باشید.

آب و هوای کیش در زمستان چگونه است؟

زمستان کیش که دیگر جزو هوای معروف کیش است که خنک تر از پاییز می باشد و حتی رطوبت به درجه ی خیلی پایینی در این فصل میرسد زمستان جزو بهترین فصل های سفر است .

بهترین زمان سفر به کیش

همیشه هنگام سفر باید در نظر داشته باشید که مقصد مورد نظر در چه فصلی از چه آب و هوایی برخوردار است و چه زمانی آب و هوای خوبی دارد و همیشه برای افراد متفاوت می باشد. کیش دارای هوای بیابانی و گرم و خشک است. عده ای ممکن است به دنبال تور لحظه آخری کیش و تفریحات آبی و یا خرید در مراکز خرید کیش باشند و آب و هوا و فصل و زمانی که برای سفر تور کیش را انتخاب می کنند برای آنها تفاوتی نداشته باشد.عده ای نیز به دنبال تور ارزان کیش هستند تا با توجه به بودجه خود و میزان هزینه مناسب، با تور کیش در زمان دلخواه سفر کنند.

 بهترین زمان سفر به کیش به طور کلی از نظر آب و هوایی از آذر تا فروردین است و به ویژه در زمستان دمای هوا بین 19 تا 22 درجه متغییر است. در این ماه ها، باران های شدید ولی در مدت زمان کوتاه می بارد و میزان رطوبت نیز تا حدی کاهش پیدا می کند و فرصت عالی برای سفر با تور کیش و لذت بردن از جاذبه های گردشگری کیش است.

حمل و نقل عمومی در جزیره کیش

هنگامی که وارد جزیره کیش می شوید حتما شاهد تاکسی های زرد و سفید  جلوی فرودگاه و سطح شهر خواهید شد که تاکسی ها حمل و نقل گردشگران تور کیش را راحت تر خواهند کرد یک نکته ای که باید به آن توجه کنید تاکسی های سفید تاکسی های دربستی هستند که مناسب 

خانواده است . کیش دارای وسایل نقلیه اتوبوس هم می باشد ولی اگر به دنبال راحتی هستید میتوانید در کیش ماشین هم اجاره کنید به تعداد روزی که در کیش اقامت دارید به این صورت سفر خیلی راحتی خواهید داشت و دیگر لازم نیست برای هر جایی که میخواهید بروید تاکسی بگیرید.