درباره تور تفلیس نوروز 1403

تور تفلیس نوروز 1403

تفلیس، پایتخت تاریخی و باشکوه گرجستان می باشد که در دو طرف رود کُر وسعت یافته و از سه طرف با کوه هایی احاطه شده است. تفلیس به جهت نزدیکی جغرافیایی و هزینه های سفر مناسب، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی تبدیل شده است.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور تفلیس نوروز 1403 خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. 
سفر با تور تفلیس با وجود انواع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای گرجی لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور تفلیس آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان تفلیس نیز می باشد را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور تفلیس نوروز 1403

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور تفلیس در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری تفلیس از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به تفلیس سفر می کنید، در قیمت تور تفلیس تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان تفلیس از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور تفلیس آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان تفلیس، تور لحظه آخری تفلیس تور تفلیس نوروز 1403، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور تفلیس مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور تفلیس نوروز 1403 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری تفلیس، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر تفلیس را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری تفلیس یا تور ارزان تفلیس، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور تفلیس همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی تفلیس

ازآثار و بناهای قدیمی به جای مانده از دوران تاریخی مختلف تفلیس مانند کلیسای جامع تثلیث تفلیس ، شهربازی متاتسمیندا و بام تفلیس، پارک آبی جینو پاردایسو.. با معماریهای خیره کننده در تور لحظه آخری تفلیس می توانید بازدید کنید. از دیگر مکان های گردشگری در سفر تور تفلیس نوروز 1403 هستند.

خرید در تفلیس نوروز 1403

مراکز خرید تفلیس به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری تفلیس می توانید از آنها خرید کنید. تفلیس مال، مرکز خرید ایست پوینت با لباسهای برند و قیمت مناسب، درای بریج مارکت ، مرکز خرید مرانی ، تفلیس سنترال از مراکز خرید تفلیس هستند که در تور ارزان تفلیس می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور تفلیس نوروز 1403 می توانید در مراکز خرید تفلیس تهیه کنید.

هتلهای تفلیس

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور تفلیس انواع هتل های 5 ستاره تفلیس، هتل های 4 ستاره تفلیس ، هتل های 3 ستاره تفلیس را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل رادیسون بلو ایوریا، هتل ماریوت تفلیس، هتل پرفرنس هالینگ تفلیس، هتل بالتیمور تفلیس، از هتل های 5 ستاره تفلیس هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور تفلیس نوروز 1403 می توانید انتخاب کنید.
 از هتل های 4 ستاره تفلیس که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل رومز تفلیس،هتل بریتیش هوس،هتل هالیدی این تفلیس،هتل کرون پلیس،هتل ریور ساید تفلیس اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری تفلیس در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور تفلیس به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره تفلیس را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان تفلیس می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل بستیز،هتل لایت هوس الد هوس،هتل میروبل تفلیس.

فرودگاه بین المللی تفلیس

این فرودگاه قبلا با نام نوو الکسیوک شناخته می شد فاصله آن با مرکز شهر تفلیس 17 کیلومتر می باشد و از معماری خاصی در سازه ی ترمینالش به کار برده اند.

فرودگاه بین المللی با تومی

این فرودگاه با اینکه مساحت بسیار کوچکی دارد اما تمام استانداردهای کامل یک فرودگاه را شامل می شود.

مدارک مورد نیاز برای سفر به تفلیس

برای سفر با تور تفلیس برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا ندارید گردشگران تور تفلیس با داشتن اصل گذرنامه که تا 6 ماه اعتبار داشته باشد می توانند به این کشور سفر کنند.

بهترین زمان سفر به تفلیس

بهترین زمان سفر به تفلیس در طول فصل بهار می باشد؛ زمانی که هوا خیلی گرم یا سرد نیست. ممکن است در ماه‌های اخیر بهار، تفلیس شاهد بارش‌های پراکنده باشد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که چتر و بارانی نیز به همراه داشته باشید. ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد)، پر باران‌ترین ماه فصل بهار می باشد. دمای میانگین در فصل تابستان در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد متغیر است. بنابراین بازدید در این زمان از تفلیس با گرمایی مطلوب همراه می باشد. بیشتر اقامتگاه‌های تفریحی در تفلیس و گرجستان در طول تابستان، پر از گردشگر می باشد. در نظر داشته باشید مناطق ساحلی در این زمان از سال، با سطح رطوبت بسیار بالایی مواجه می باشند. شهر تفلیس در پاییز مملو از بارش‌های فراوان، درختان چند رنگ و زمین‌های پوشیده‌شده از برگ درختان، است. پاییز، پر بارش‌ترین فصل سال است؛ پس اگر در این زمان به تفلیس سفر می‌کنید، حتما لباس‌هایی که زود خشک می‌شوند و چتر به همراه داشته باشید. تا پایان ماه اکتبر (اوایل آبان)، هوا سردتر و باران‌ها بیشتر می‌شود. هوا در طول ماه‌های زمستانی در تفلیس، معمولا بسیار سرد می باشد. دمای میانگین در محدوده ۲ تا ۶ درجه سانتی‌گراد متغیر است (شب‌ها حتی سردتر هستند و دما به صفر درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد). در زمستان بارش برف نیز در تفلیس، وجود دارد؛ بنابراین گرجستان مقصدی ایده‌آل برای علاقه مندان به ورزش‌های زمستانی به خصوص اسکی، است. بارش برف در اواخر ماه نوامبر، آغاز می‌شود.