تور آنتالیا نوروز 1403

تاریخ‌های برگزاری

تور آنتالیا ویژه فروردین 1403

6 شب
11,280,000 تومان
ایرلاین: معراج
1403/01/31
اطلاعات بیشتر
درباره تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه می باشد. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه به حساب می آید دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کنند.
آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور آنتالیا نوروز 1403خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. 
سفر با تور آنتالیا با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای ترکی لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور آنتالیا آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان آنتالیا نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور آنتالیا نوروز 1403

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور آنتالیا در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری آنتالیا از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به آنتالیا سفر می کنید، در قیمت تور آنتالیا تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان آنتالیا از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور آنتالیا آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا تور آنتالیا نوروز 1403 ، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور آنتالیا مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید. 
آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور آنتالیا نوروز 1403 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری آنتالیا ، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر آنتالیا را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری آنتالیا یا تور ارزان آنتالیا ، سفری به یاد ماندنی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور آنتالیا همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی آنتالیا

ازآثار و بناهای مختلف آنتالیا می توان به غار بلدیبی،پارک ملی،دروازه هادريان،آمفی تئاتر آسپندوس،موزه آتاتورک و ... نیز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 1402 نیز اشاره کرد.

خرید در آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا به صورت مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی هستند که در تورلحظه آخری انتالیا می توانید از آنها خرید کنید. مرکز خرید مارک آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی در آنتالیا، ب ازار اصلی آنتالیا، میکروس آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا هستند که در تور ارزان آنتالیا می توانید اجناس مد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.تمامی کالاهای مورد نیاز خود را با تور آنتالیا نوروز 1403 می توانید در مراکز خرید آنتالیا تهیه کنید.

هتلهای آنتالیا

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور آنتالیا انواع هتل های 5 ستاره آنتالیا ، هتل های 4 ستاره آنتالیا ، هتل های 3 ستاره آنتالیا را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل آکرا باروت ، هتل آی سی،هتل رگنوم کاریا، هتل شروود ریزورت آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا هستند که توسط آژانس قصر شایان ارائه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور آنتالیا فروردین 1403 می توانید انتخاب کنید.
 از هتل های 4 ستاره آنتالیا که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به  هتل لوکا،هتل علی بیگ ریزورت،هتل باروت آکانتوس و جنت،هتل کیو اسپا آنتالیا اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری آنتالیا در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.
اگر به دنبال قیمت تور آنتالیا به همراه هتل مناسب هستید، آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های متنوع خود انواع هتل های 3 ستاره آنتالیا را نیز در لیست قرار داده که در تور ارزان آنتالیا می توانید در آنجا اقامت کنید مانند هتل آکرا پارک باروت،هتل آنترویال ،هتل کیوراک آنتالیا.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا برای هر کس متفاوت است. زیرا برخی از افراد تنها به جاذبه های تاریخی آنتالیا علاقه مند هستند و آب و هوای آنتالیا تاثیری در زمان سفر آنها ندارد، برخی دیگر نیز به دنبال تور لحظه آخری آنتالیا در هر فصل و یا موقع از سال بوده و یا عده ای در جستجو تور ارزان آنتالیا مناسب بودجه و هزینه خود هستند، اما به طور کلی بهترین زمان سفر به آنتالیا چه زمانی است؟
اگر به دنبال آب و هوای عالی در آنتالیا میگردید، باید بدانید آوریل، می، ژوئن، جولایف آگوست، سپتامبر، اکتبر و نوامبر بهترین ماه ها برای سفر به آنتالیا هستند .
گرمترین ماه ها به طور متوسط جولای و آگوست می باشند که دوره ای گرم و خشک می باشد..
ژانویه و فوریه از سردترین ماه های سال در آنتالیا به حساب می آیند.
ژانویه و دسامبر از ماه های پر باران آنتالیا می باشند.
بهترین ماه ها برای شنا کردن ، جولای ، آگوست و سپتامبر می باشد.