درباره تور صربستان

تور صربستان

 

صربستان یکی از کشورهای زیبای اروپایی با مناظر چشم ‌نواز طبیعی فراوان به حساب می‌آید، بلگراد، پایتخت کشور صربستان و بزرگترین شهر این کشور می باشد.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور صربستان در تابستان97 خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سفر با تور صربستان با وجود موزه‌های این شهر نیز می‌توان به موزه ملی و موزه نیکولا تسلا اشاره کرد که در آن‌ها هزاران آثار گرانبها نگهداری می‌شوند.  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور صربستان آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان صربستان نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور صربستان
آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور صربستان در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری صربستان از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به صربستان سفر می کنید، در قیمت تور صربستان تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسبتر هستید، تور ارزان صربستان از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور صربستان آژانس مسافرتی قصر شایان
آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان صربستان، تور لحظه آخری صربستان، تور صربستان شهریور 97، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور صربستان مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور صربستان تابستان 97 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری صربستان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر صربستان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری صربستان یا تور ارزان صربستان، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور صربستان همراه با ما داشته باشید.

جاذبه های توریستی صربستان
صربستان به دلیل داشتن منابع طبیعی مثل کوهستان های مرتفع ، دشت های بزرگ ، جنگل های بسیار بزرگ و غارهایی زیبا ، جواهری در قاره اروپا است که علاقمندان می توانند با پکیج های تور صربستان تابستان 97 از این کشور بسیار زیبا دیدن نماید . طبیعت فوق العاده صربستان دریچه ای جدید و زیبایی را بر روی دوستداران طبیعت باز می کند و مکانی بسیار مناسب برای افرادی است که روحیه ماجراجویی دارند . تعدادی از گونه های گیاهی و جانوری منقرض شده در اروپا هنوز هم در جنگل های صربستان یافت می شود . شهر صربستان دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی نیز می باشد قلعه بلگراد ، موزه نیکولا تسلا ، قایق سواری در رود دانوب از جمله جاذبه های تفریحی و گردشگری صربستان می باشند .از دیگر جاذبه های توریستی صربستان هستند که در تور لحظه آخری صربستان ارائه شده توسط آژانس قصر شایان، می توانید از آنها لذت ببرید.

هتل های صربستان
کشور صربستان در شهرهای خود دارای تعداد بی شماری از بهترین هتل ها می باشد ، هتل هایی ارزان قیمت و حتی هتل های معروف و شناخته شده ای همچون هریتج , کرون پلازا با قیمتی مناسب حضور دارند  آژانس مسافرتی قصر شایان 10 هتل از 3 ستاره تا 5 ستاره با قیمتی مناسب در صربستان را انتخاب کرده و شما می توانید با توجه به بودجه خود محل اقامت خود را در تورهای صربستان 97 انتخاب کنید

 بهترین زمان سفر به صربستان
کشور صربستان دارای آب و هوای قاره ای می باشد به این صورت که زمستان های سرد و تابستان های گرم دارد.دمای هوای بلگراد هم به طور میانگین در ماه ژانویه صفر درجه همچنین در ماه جولای 22 درجه سانتی گراد می باشد. پاییز و تابستان بهترین زمان برگزاری تور صربستان می باشد.