درباره تور روسیه

تور روسیه

روسیه پهناورترین کشور جهان می باشد که در شمال اوراسیا قرار گرفته. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور قرار دارد.آژانس مسافرتی قصر شایان به علت پر طرفدار بودن این شهر برای سفر کردن، با برگزاری تور روسیه  در تابستان97 خدمات گسترده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سفر با تور روسیه  با وجود انوع آثار تاریخی دورانهای مختلف، تفریحات جذاب، آب و هوای مطلوب،غذاهای روسی لذیذ و..  را همراه با استفاده از امکانات پکیج تور روسیه  آژانس قصر شایان که مجری مستقیم ارائه تور ارزان روسیه  نیز است را هرگز فراموش نخواهید کرد.

قیمت تور روسیه

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور روسیه  در شرایط مختلف مانند قیمت بلیط هواپیما (بلیط پرواز ایرانی یا بلیط پرواز خارجی) هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با توجه به بودجه مد نظر پکیج مناسب را انتخاب کنند. تور لحظه آخری روسیه  از دیگر امکانات آژانس مسافرتی قصر شایان است، چرا که زمان و فصلی که در آن به روسیه  سفر می کنید، در قیمت تور روسیه  تاثیر دارد.اگر به دنبال سفر با هزینه مناسب تر هستید، تور ارزان روسیه  از دیگر امکانات پکیج های ما است که در وب سایت قابل مشاهده هستند که می توانید آن را رزرو کنید.

تور روسیه  آژانس مسافرتی قصر شایان

آژانس مسافرتی قصر شایان با ارائه پکیج های مختلف تور ارزان روسیه ، تور لحظه آخری روسیه  تور روسیه  شهریور 97، شرایط سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند تا در موقع خرید تور روسیه  مناسب بودجه خود، انتخاب عالی داشته باشید.

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج های تور روسیه  تابستان 97 امکانات بی نظیری مانند گشت شهری روسیه ، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر آشنا به شهر روسیه  را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا پس از رزرو تور لحظه آخری روسیه  یا تور ارزان روسیه ، سفری به یاد ماندی و بی دغدغه و همراه با بهره مندی از امکانات پکیج تور روسیه  همراه با ما داشته باشید.

وضعیت آب و هوای روسیه

آب و هوای روسیه قاره‌ای مرطوب با زمستان‌ هایی طولانی و سرد و تابستان هایی کوتاه و گرم است . 

 مسافرین تور روسیه تابستان 97 باید در نظر داشته باشند که هوای روسیه از اواخر اردیبهشت گرمتر می شود و از اوایل آبان سرمای روسیه آغاز می شود . بنابراین اگر قصد سفر با تور روسیه  را دارید ، پیشنهاد می کنیم تور روسیه تابستان 97 را از دست ندهید.

هتل های روسیه

آژانس مسافرتی قصر شایان در پکیج تور روسیه  انواع هتل های 5 ستاره روسیه ، هتل های 4 ستاره روسیه ، هتل های 3 ستاره روسیه  را برای رفاه حال مشتریان قرار داده است تا مناسب سلیقه و بودجه خود هتل مورد نظرشان را انتخاب کنند.
هتل گلدن اپل مسکو ،هتل ناسیونال مسکو ،هتل هیلتون مساو مسکو ،هتل لت مسکو  از هتل های 5 ستاره روسیه  هستند که توسط آژانس قصر شایان ارئه شدند که دارای امکانات و خدمات لوکس وعالی هستند که در تور روسیه  شهریور 97 می توانید انتخاب کنید.

 از هتل های 4 ستاره روسیه  که در لیست آژانس قصر شایان قابل مشاهده است می توان به   هلیپارک امپیر مسکو ، هتل ریتز کارلتون روسیه و هتل هالیدی این ساچفسک روسیه  اشاره کرد که در هنگام سفر با تور لحظه آخری روسیه  در آنجا اقامت خوشی خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به روسیه

بهترین زمان سفر به روسیه  برای هر کس متفاوت است. زیرا برخی از افراد تنها به جاذبه های تاریخی روسیه  علاقه مند هستند و آب و هوای روسیه  تاثیری در زمان سفر آنها ندارد، برخی دیگر نیز به دنبال تور لحظه آخری روسیه  در هر فصل و یا موقع از سال بوده و یا عده ای در جستجو تور ارزان روسیه  مناسب بودجه و هزینه خود هستند، اما به طور کلی بهترین زمان سفر به روسیه چه زمانی است؟

با توجه به آب و هوای روسیه ، می توانید طبق سلیقه و علایق خود ، زمان مناسبی را  برای سفر به مسکو و سن پترزبورگ انتخاب کنید ، اما می توانید زمان سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که هنگام برگزاری نمایشگاه در آنجا حضور داشته باشید.
نمایشگاه هوایی مسکو یک نمایشگاه بسیار معتبر در صنعت هوایی می باشد که در سال یکبار برگزار می شود . امسال این نمایشگاه از 27 تیر تا 1 مرداد برگزار می شود .