هتل مون لایت الگانس استانبول |Moonlight Elegance Boutique Hotels Istanbul

Moonlight Elegance Boutique Hotels Istanbul

ترکیه
هتل مون لایت الگانس استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی اتاق خانواده سیستم تهویه هوا زبان ترکی زبان روسی زبان انگلیسی زبان عربی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
توضیحات:

هتل مون لایت الگانس هتلی 4 ستاره است که در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است. این هتل جز هتل های 4 ستاره نسبتا خوب استانبول به شمار می رود و دارای امکانات و خدمات رفاهی متنوع و با کیفیتی می باشد. این هتل با چشم اندازی از شهر استانبول در فاصله 1.4 کیلومتری از مرکز کنگره استانبول واقع شده است و در مجموع برای گردشگران تور استانبول می تواند اقامتی خوب به همراه داشته باشد.

اتاق های هتل مون لایت الگانس استانبول  

هتل دارای 27 باب اتاق است که اتاق ها شامل اتاق دبل اکونومی، توئین دیلاکس، دبل دیلاکس، کینگ دیلاکس، کینگ سوئیت ، فمیلی روم و... می باشد. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تختخواب استاندارد، مبل، کمد لباس، تلویزیون با کانال ماهواره ای، حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، تراس،چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیتم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و... است.

خدمات هتل مون لایت الگانس استانبول 

هتل مون لایت الگانس از امکانات و خدمات رفاهی با کیفیتی برخوردار است. خدمات هتل به صورت صبحانه (BB) به گردشگران ارائه می شود.هتا دارای 1 رستوران و 1 بار است که در آن انواع غذاهای ترکی و... سرو می گردد.هتل فاقد امکانات ورزشی می باشد.

خدمات هتل شامل :

ترانسفر فرودگاهی

آسانسور

رستوران

پارکینگ

خشکشویی

اینترنت وای فای رایگان در لابی و تمامی نقاط هتل

و...

موقعیت مکانی هتل مون لایت الگانس استانبول

نظرات و امتیاز کاربران

به این صفحه امتیاز دهید